BREAKING NEWS

Gambar yang buat pencacai Pas sewel 5 minit...


Gua heran betul dengan blogger-blogger Pas ni beb.. Dorang tu cukup fobia kalau ada pemimpin dorang baik dengan pemimpin Umno..

Tapi kalau pemimpin dorang kena cucuk hidung dengan warlord DAP, langsung dorang tak berani bukak mulut..

Tengok je lah dalam isu Hudud.. Bila benggali OKU bersuara tolak Hudud dan negara Islam, terus telor blogger-blogger Pas tenggelam masuk dalam perut..

Langsung suara puak-puak khawarijj tu hilang sebab takut dengan Karpal Singh..

Yang peliknya.., bila Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berbaik dengan ulamak Umno, terus dorang hentam tak ingat dunia..

Kononnya, Nasharuddin jahat kerana berbaik dengan musuh.. Kononnya Nasharuddin derhaka kerana bermesra dengan musuh parti..

Gua pun konfius.., apa salahnya kalau Nasharuddin nak berbaik dengan ulamak Umno beb? Berdosa besar ke kalau Ustaz Nasha tu "bermuzakarah" dengan ulamak Ilmu tu semua?

Lagipun.., gua rasa lagi baik kalau kita rapatkan hubungan sesama Islam berbanding dengan berkomplot dengan kafir harbi yang terang-terang tolak penubuhan negara Islam..

Takkan itupun puak-puak macai Pas tak boleh nak faham? Takkan itu pun nak kena ajar beb? Mangkuk ayun betul lah dorang tu kannn....

1 ulasan :

  1. hati blogger pas dah jadi hitam sebab hari hari buat fitnah..sebab tu dorang tak boleh terima Haq..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online