BREAKING NEWS

Wali Pas DICABUL oleh seorang benggali tua..

Gua sebenarnya nak ucapkan TAHNIAH kepada Karpal Singh didalam isu Hudud..

Sebab diatas kegigihan Karpal, wali Pas merangkap pemimpin paling keramat dalam Pakatan pun dah surrender bila Karpal menentang Hudud..

Cuba korang bayangkan.., Karpal telah berjaya menolak hukum Hudud dan penubuhan negara Islam tapi masih boleh kekal jadi kawan Pok Nik..

Umno pun tak boleh buat macam tu beb.. Kalau Umno yang buat macam Karpal.., confirm Pok Nik tak mau kawan dahhh...

Tapi dalam kes Karpal.., Pok Nik sanggup peluk cium punggung benggali tua tu walaupun Karpal kata Hudud dan Negara Islam tak wujud dalam Pakatan..

So.., tahniah lah Pok Nik.. Hari ni telah terbukti bahawa Pok Nik memang pemimpin politik yang paling cap ayam di Tanah Melayu ni..

Pok Nik juga telah membuktikan bahawa Pas lebih takut pada DAP dari takutkan Tuhan.. Tak percaya? Tanya Karpal Singh... Hahahahaha....


KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak peduli sekiranya Pengerusi DAP, Karpal Singh terus membuat kenyataan menolak negara Islam dan hukum hudud yang diperjuangkan Pas.

Beliau berkata, kenyataan yang dibuat Karpal itu secara tidak langsung menyedarkan orang ramai mengenai negara Islam dan hukum hudud yang sebenarnya.

"Saya setuju biar dia 'geger' sokmo (selalu bising), daripada geger itulah orang faham tetapi jangan caci, guna akal kita,'' katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Karpal baru-baru ini yang menegaskan pelaksanaan hukum hudud dan penubuhan negara Islam oleh Pas adalah perkara yang paling tidak dipersetujui parti tersebut.

Menurut Karpal, DAP konsisten berhubung perkara itu dan pendirian parti tersebut tidak pernah berubah sejak sekian lama malah akan terus mempertahankannya. - Utusan

1 ulasan :

  1. inila ular dalam semak di akhir zaman

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online