BREAKING NEWS

Anwar setuju guna slogan JANJI DICAPATI..

Bakal MB Kedah selepas PRU13 nanti.., Mukhriz Mahathir dengan selamba membidas puak-puak Pakatan yang takut kepada slogan kemerdekaan tahun ni iaitu Janji Ditepati..

Mukriz kata, Pakatan takut kerana selama ni Umno dan BN sentiasa menunaikan janji pada rakyat Malaysia..

Itu memang betul beb.., dan gua sebenarnya amat setuju dengan cakap anak Tun Mahathir.. Puak-puak Pakatan memang terbukti fobia dengan tema Janji Ditepati tahun ni..

Mana tak nya.., Anwar sendiri pun mana pernah tunaikan janji.. Dan semua pemimpin Pakatan pun sama je perangai dengan si Anwar tu..

Kalau korang masih ingat.., antara janji terpopular Anwar ialah didalam kes Kampung Buah Pala di Penang.. Lepas tu janji 16 september.., dan macam-macam janji lagi yang dia tak pernah tunaikan..

Itu Anwar.., kalau Nik Aziz lagi munafik beb.. 20 tahun lebih perintah Kelantan, tapi janji nak bagi air bersih percuma kepada rakyat pun tak boleh nak settle..

Jangan ceritalah pasal janji syurga dan pahala yang Pok Nik ratibkan setiap hari pada penganut dia tu beb.., kalau air pun tak mampu nak bagi..., jangan mimpi lah nak dapat syurga...

Tapi janji puak laknatullah Pakatan yang gua rasa paling best ialah janji Hadi Awang.. Korang ingat tak lagi bila Hadi kata nak buat Hudud di Terengganu dulu..?

Hadi kata.., kalau Pas dapat tawan Terengganu, sebelum ayam berkokok Pas akan laksanakan Hudud.. Tapi lepas tu, Hadi pulak bertukar jadi ayam berkokok kononnya hudud hanya 0.00001 peratus dalam Islam..

So.., kalau Umno dan BN mampu berbangga dengan slogan Janji Ditepati.., Pakatan bolehlah guna slogan Janji Dicapati macam yang dorang dok melalak dalam laman sosial tu..

Janji Dicapati memang sesuai dengan Anwar beb.. Bukan setakat janji je yang Anwar capatikan.., jantan betina pun Anwar mampu tukar jadi 'CAPATI' tauu... Hahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online