BREAKING NEWS

Gambar Anwar tunaikan Umrah...

Anwar ada kata dalam Twitter.., dia tak perlu dedahkan gambar tunaikan umrah kerana itu ibadah dia dengan Tuhan..

Anwar juga tolak permintaan penyokong dia yang mintak gambar semasa umrah kerana kononnya Anwar tak mau layan tohmahan penyokong Umno..

Tapi semuanya tu hanya alasan Anwar beb.. Anwar yang gua kenal takkan lepaskan peluang untuk populis dan cari publisiti didepan umum..

Kalau gambar sedang bertazkirah dalam masjid.., dan juga gambar jadi khatib di surau boleh Anwar publish dalam laman sosial.., inikan pulak gambar Umrah..

So.., betul ke Anwar tak nak hebohkan soal ibadah dengan Tuhan, ataupun sebaliknya..?

Nak malu apa kalau tunjuk gambar semasa tunaikan umrah? Najib dan Rosmah selamba je biar gambar dorang dirakamkan..

Lu fikirlah sendiri beb... Hahahahaha....



4 ulasan :

  1. media titiwangsa14 Ogos 2012 12:17 PTG

    Anwar juga tolak permintaan penyokong dia yang mintak gambar semasa umrah kerana kononnya Anwar tak mau layan tohmahan penyokong Umno..

    ----------------------------------------------

    camana dia tak tolak...sebab Bang Non memang tak pernah pi umrah..tak gitu Bang Non..??hehehe...

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah,tapi sayangnya ada orang berpendapat ,aurat hanya perlu ditutup semasa hadir ke masjid atau pi buat umrah sahaja.

    Balik nanti,depa kata "nak buat macamana,tak dapat hidayah lagi".

    BalasPadam
  3. Bila baca berita kamu ni MPT, otak aku yang kurang oksijen ni dok terbayang macam mana kalutnya si Anuwar tu dok tegah jurugambar2 yang ada di depan belakang, kiri dan kanan dari mengambil gambar dia dok buat umrah. Mungkin merah jugak mata dia menahan marah.

    Adehhh... Bila perut tak berisi ni, otak melayang ntah ke mana2. Mujur le tak lama dah nak raya.

    BalasPadam
  4. kahsi..

    lu pun pencacai anwar

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online