BREAKING NEWS

Terbaru dari Nora Danish.. Confirm bikin hati cair beb...


Gua memang salute betul dengan Nora.., setelah beliau hebat dilanda pelbagai kontroversi dan gossip sepanjang tahun ni, gua tengok beliau tetap tabah mengharunginya dengan tenang..

Bermula dari gambar aksi seksi terlampau didalam sebuah majalah, dituduh pula menjadi punca penceraian dan pelbagai lagi gossip panas.., Nora Danish yang tetap maintain cun berdepan dengan semua dugaan.

Sebelum ni setelah balik dari umrah, gua dengar Nora bercadang untuk kekal bertudung.., tapi bila gua check Fesbuk beliau tadi, nampaknya Nora dah kembali seperti dulu balik..

Gua taknak komen lebih pasal tudung ni sebab Nora lebih tahu pasal dirinya sendiri.. Nak pakai tudung ke tak, itu hak dia beb.. Gua dan Nora bukan berkongsi kubur yang sama.. Hahahaha..

Apapun.., posing Nora dalam gambar diatas tu memang mampu mencairkan hati lelaki-lelaki kesepian di tengah-tengah malam..

Macam biasa.., Nora tetap seksi walaupun tidak menggayakannya aksi manjanya untuk majalah!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online