BREAKING NEWS

Mansor bakal dipecat kerana hina Dewa DAP..

Apa lagi yang nak dikata.., Mansor Othman sendiri telah mengesahkan bahawa Ketua Menteri P.Pinang adalah seorang yang BONGKAK dan ANGKUH..

Jika pemimpin Umno atau BN yang membuat kenyataan sedemikian, tentu ia dianggap biasa oleh Pakatan.., tapi kenyataan berbisa tersebut dikeluarkan oleh pemimpin kanan PKR P.Pinang sendiri.., ini yang menimbulkan kemusykilan..

Ramai yang mula mempersoalkan, adakah Mansor selaku Timbalan Ketua Menteri P.Pinang telah mula berpatah arang dengan Pakatan?

Apakah Mansor telah dibayar oleh Umno dan BN untuk mengeluarkan kenyataan sedemikian? Ataupun Mansor telah dipengaruhi oleh rakan lamanya dinegeri ini supaya keluar dari Pakatan di P.Pinang sebelum PRU13 tiba?

Jangan lupa bahawa ramai kawan-kawan Mansor di negeri ini sudah keluar parti kerana dibuli oleh Guan Eng dan DAP.. Adakah Mansor juga akan menurut jejak langkah mereka nanti?

Sebenarnya.., ramai yang tidak tahu bahawa hubungan diantara Mansor dan Lim Guan Eng tidak akrab seperti dulu.. Puncanya ialah kerana perebutan kerusi diantara DAP dan PKR..

Mansor selaku Pemimpin tertinggi PKR di P.Pinang pastinya mahu partinya bertanding di banyak kerusi dalam negeri.., tetapi hasrat Mansor dinafikan oleh Guan Eng yang mendabik dada kononnya hanya DAP yang berhak membuat keputusan..

Sikap buruk dan jijik Guan Eng yang terlalu angkuh ini sudah diketahui umum di P.Pinang.. Malah pemimpin DAP tempatan juga dimaklumkan sudah mulai bosan dengan cina kiasu dari Melaka tersebut..

Jadi tak hairanlah ada ura-ura banyak kerusi Pakatan di PRU13 nanti akan menyaksikan pertandingan 3 penjuru dikalangan mereka sendiri..

Jangan hairan kalau PKR atau Pas sendiri menentang DAP selain dari UMNO/BN di P.Pinang semasa pilihanraya umum nanti.. Ini dikatakan akan menjadi realiti sebagai protes keangkuhan Guan Eng yang semakin menggila..

Inilah jadinya apabila cina kiasu dan tak sedar diri seperti Guan Eng ini diberikan jawatan tertinggi dalam negeri.. Bukan saja kepala rakyat hendak dipijaknya, tapi kepala kawan sendiri dalam Pakatan pun mahu dikencing demi kerana kuasa...

3 ulasan :

  1. islam akan mekar ngan bantuan guan eng kepada ulama pas

    BalasPadam
  2. mekar ker terbakar nie..??

    BalasPadam
  3. Islam semakin hilang di pulau pinang seiring dgn kehilangan sedikit demi sedikit org melyu disana hasil bantuan guan eng serta janji syorga pas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online