BREAKING NEWS

Jom Take Beer bersama Khalifah Lim di Penang...


Take beerrr!!!! Take beerrr!!! Inilah kepimpinan gaya khalifah umar yang ada pada Ah Beng di Penang sehingga membuatkan para penganut Pas meleleh air liur beb..

Disebabkan selama ni puak-puak Pas selalu sebut take beer.., Khalifah Lim dengan berbesar hati menyediakan botol-botol beer di Georgetown khas untuk para pentaksub Pok Nik tersebut..

Lepas ni kita tengok apa puak-puak jumud Pas akan kata mengenai 'HADIAH' sempena Ramadhan dari Khalifah Lim ni..

Adakah dorang akan tuduh semua ni konspirasi Umno? Ataupun dorang akan meroyan salahkan Rosmah sebab tak pakai tudung...? Sama-sama lah kita tunggu yee...

Apapun.., gua caya sama lu lah Ah Beng... Lu memang sudah kasi malu sama Pas punya pencacai.. Take Beerrrr!!!! Hahahahaha...


GEORGE TOWN, 31 Julai -- Replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan ditempat awam bersebelahan dengan perhiasan mempromosikan bulan Syawal di sini, hari ini.

Orang ramai terutama umat Islam yang melalui kawasan pusat membeli-belah di Pusat Bandar George Town akan terkejut melihat replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan ditempat awam bersebelahan dengan perhiasan mempromosikan bulan Syawal.

Lebih 400 botol-botol arak kosong disusun di dalam sebuah ruang pameran di kawasan awam yang dikunjungi oleh orang-ramai.-Bernama



2 ulasan :

  1. tahniah PAS tahniah !

    BalasPadam
  2. Takdo masalah... arak itu hanya diletkkan disebelah sahaja,bukan disitu..apa masalahnya - bakal jawapan pok nik

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online