BREAKING NEWS

Jom layan aiskrim beb..

Walaupun Malaysia tak dapat pingat emas, gua tetap dapat makan aiskrim Baskin Robbins.. Tapi beli pakai duit sendiri lah beb..

Walaupun mahal banget aiskrim nih.., sekali sekala makan apa salahnya..

Tak sangka..., best jugak sesekali layan aiskrim ni yee.. Patutlah sampai ke dalam jamban Assmin layan 'AISKRIM' beb.... Hahahahaha....

Walaupun kalah tipis, pujian dan semangat harus terus diberikan kepada Lee Chong Wei kerana telah berhempas pulas untuk menggenggam pingat emas pertama negara, namun nasib lebih memihak kepada Lin Dan.

Pada set pertama, LCW nampak lebih yakin dan tenang mengawal keadaan dan Lin Dan banyak membuat kesalahan dengan membuat pukulan ke arah jaring dan banyak membuat pukulan “out” . LCW banyak memungut mata dengan kesalahan Lin Dan .

Pada set kedua, Lin Dan tampak lebih agresif dengan strategi terhebatnya iaitu jumping smash yang sememangnya tidak dapat dihadang oleh Lee Chong Wei. LCW pula banyak membuat kesalahan dan keyakinan beliau nampak agak tergugat .

Pada set ketiga , kedua dua pemain menunjukkan permainan seimbang dengan masing masing berusaha untuk menguasai gelanggang.

Permainan seimbang dari awal sehingga tamat perlawanan tetapi LCW dilihat beberapa kali melakukan kesilapan kecil yang membawa bencana kepada beliau.

Nasib menyebelahi Lin Dan apabila menamatkan perlawanan dengan kemenangan tipis 21-19 ke atas pemain utama Malaysia tersebut.

Apapun , LCW tetap merupakan pemain badminton berbakat yang akan sentiasa diingati kerana telah banyak mengharumkan nama negara. TAHNIAH Chong Wei !!!

1 ulasan :

  1. bg le eskrim tu kat si Manoharan paria komunis tu sket...tu sebab agak nye dia kutuk Lee Chong Wei pasal tak dpt mkn eskrim Baskin Robbin free gamak nye...nak harap si Assmin tu bg bertuah le...kalau dgn pompuan kat dlm jamban dia nak le...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online