BREAKING NEWS

[18SG] VIDEO Isteri diterajang akibat ketawakan suami menyanyi..

Memang ganas beb.. Apalah dosa isteri tu sampaikan kena terajang oleh suami beliau?

Takkan pasal gelakkan suaminya menyanyi, dia dibelasah sampai macam tu..?

Lagipun.., memang tak sedap langsung laki tu menyanyi.. Memang padan lah kena gelak pun..

Agaknya memang macam ni perangai orang di Timur Tengah layan isteri dorang kot? So.., beruntunglah isteri-isteri di Malaysia ni kann..

Disini dah makin jarang kita dengar suami belasah isteri.., tapi ada jugak cerita isteri yang belasah suami beb..

Apa nak jadi..., dunia dah nak terbalik gamaknya.. Huhuhuhu...

video

6 ulasan :

  1. perangai mcm org PAS kolot

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ke situ pulak perginya....

      Padam
  2. Sakit mentel diani

    BalasPadam
  3. bila encik melabelkan semua orglelaki timur tengah macam ni, tak betul la pulak ayat2 tu, akak ni dah 25 tahun kawin dgn org timur tengah. setakat ni alhamdulellah saangat bersyukur dengan jodoh ini. kalau hal2 suami isteri cam ni kat smua negara ada.kt msia pun banyak suami bukan sahaj pukul isteri tapi bunuh isteri isteri pun ada. so dont judge people by the their nationality but by their personality......

    BalasPadam
  4. memang le kat malaysia takde jd kes mcm kat atas nu setakat nie...tp yg sadis nye ada kes bini kena cerai talak 3 pasal tak nak dengar ckp suami suruh ikut PAS...ish ish ish...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online