BREAKING NEWS

Adun India DAP HINA Lee Chong Wei pasal kalah..

Tindakan seorang Adun DAP Kota Alam Shah, M.Manoharan yang mempertikaikan keupayaan pemain badminton utama negara Datuk Lee Chong Wei untuk memenangi emas di Sukan Olimpik London 2012, telah mendapat kecaman dari pelbagai pihak di laman sosial Facebook.

Manoharan semalam didalam akaun Twitternya mempersoalkan samaada adakah Datuk Lee Chong Wei bermain lebih baik dari pemain perseorangan China, Lin Dan didalam usaha negara merebut emas pertama di temasya sukan berprestij tersebut.

Ramai pelayar laman sosial tersebut mengecam tindakan Manoharan yang mereka sifatkan langsung tidak menghargai pemain badminton kelahiran Bukit Mertajam itu didalam usahanya mengharumkan nama negara.

Selain dari digelar sebagai pengkhianat negara, Manoharan juga dilabelkan sebagai wakil rakyat yang tak bertamadun kerana sanggup mencampuradukkan politik kotor beliau didalam sukan yang diminati oleh pelbagai lapisan masyarakat di Malaysia.


Malah ramai juga pelayar siber meninggalkan mesej kutukan di dinding laman Facebook Manoharan.

Sebelum ini, Manoharan juga pernah menimbulkan kontroversi apabila menimbulkan cadangan untuk menukarkan bendera kebangsaan negara apabila Pakatan Rakyat berjaya menawan Putrajaya.

Beliau terpaksa memohon maaf kepada seluruh rakyat dan menarik balik kenyataannya setelah dikecam hebat oleh pelbagai pihak pada ketika itu. - UTARANEWS.COM

5 ulasan :

  1. memang celaka paria komunis sekoq nie...

    BalasPadam
  2. Satu lg contoh betapa rendahnya mentaliti ahli politik malaysia.. Moga semua parti politik bertanding dptla kiranys letak calon yg bermentaliti membina bukannya bermentaliti spt manoharan ni....kan bagus klu dia dpt cari pemain badminton dr kalangan yg sebangsa dgn dia yg amat kurang malah mcm xde langsung drpd mempolitikkan benda yg xpatut dipolitikkan...barulah blh jd yb yg dihormati...

    BalasPadam
  3. Keling paria la katakan...

    BalasPadam
  4. Suh datuk LCW saman je beruk daPIG ni

    BalasPadam
  5. DAH LAMA KU HIDUP TAPI AKU TAK PERBAH JUMPA YB YANG SEBODOH DAN SETOLOL INI......MACAMANA STANDARAD YANG DIGUNA PAKAI OLEH PEMBANGKANG BAGI MEMILIH YB YANG TERBAIK DI KALANGAN MEREKA....ADAKAH MANOHARAN INI SALAH SEORANG DAR MEREKA YANG TERPILIH (TERBAIK)KALAULAH YB BEGITU TERUK AKHLAK,SIKAP,BUDI DAN PERANGAI APATAH LAGI GOLONGAN MARHEIN @ BAWAHAN MEREKA..TENTU MEREKA SAMA TARAF DENGAN HAIWAN MALAHAN LAGI TERUK LAGI......FIKIR-FIKIRKAN LAH BANGSA KU YANG MASIH BERAKAL YERUTAMA SEKALI YG PRO PAS DAN PKR.........

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online