BREAKING NEWS

Suami Bangla nak goreng kepala isteri melayu..

Gara-gara meminta cerai daripada suami warga Bangladesh, seorang wanita cedera di tangan ketika cuba mengelak tikaman lelaki berkenaan yang menyasarkan dadanya manakala kepalanya nyaris ‘digoreng’ dalam minyak panas dalam kejadian di rumah mereka di Jinjang Selatan, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 11 malam itu, wanita berusia 25 tahun terbabit berada di rumah apabila suaminya yang berusia 30-an pulang.

Menurut sumber, selepas memaki-hamun mangsa, lelaki terbabit bertindak ganas dengan cuba menikam dada mangsa dengan pisau, tetapi wanita itu mengelak menyebabkan tikaman terbabit mengenai tangan kanannya.

“Geram tikamannya hanya terkena tangan, lelaki itu menarik rambut isterinya dan cuba menolak kepala wanita itu ke dalam kuali berisi minyak panas di atas dapur namun mangsa berjaya melepaskan diri,” katanya.

Mangsa melarikan diri dari rumah dan ke Balai Polis Jinjang untuk membuat laporan.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan siasatan lanjut dijalankan.



p/s: Punyalah banyak lelaki melayu ada dalam negara.., balak bangla jugak yang dicarinya.. Padanlah muka bila kena macam tu..

Jangan ingat bangla semua romantik macam Shah Ruk Khan dalam filem Kuch Kuch Hota Hei....

2 ulasan :

  1. padan muka sapa suruh kawin dengan bangla..nik ajis ade, nuar gegay ada, mahfus bean ada, khalid gagap ada, yang pergi kawin dgn bangla buat pe.

    bodoh melantun perempuan melayu ni

    BalasPadam
  2. uiiiiiiiiiiiiiiii dpt kawen antara dua benua tuhhhhhhhhh...bangga siot.hambek kooooooooo

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online