BREAKING NEWS

AWAS 18SXX - Si seksi Manohara dedah payudara..


Sebagai peringatan.., paparan dibawah ni hanyalah untuk tatapan 18 tahun keatas saja beb.. Budak-budak yang tak cukup umur sila main jauh-jauh...

Dan gua tak bertanggungjawab sekiranya korang menghadapi simptom hidung berdarah ataupun terkena serangan sakit jantung setelah tengok aksi Manohara berikut..

Walaupun diakui bahawa Manohara ni didalam kategori wanita cantik.., tapi perangai beliau langsung tak boleh kita contohi..

Selain dari sukakan hiburan di kelab-kelab malam.., Mano juga terkenal dengan gemarkan pakaian seksi melampau..

Adakalanya.., pakaian bekas isteri kerabat Istana Kelantan ni terlampau sangat seperti yang gua tepek kat bawah ni...

Apapun.., nasib baiklah dorang tu dah bercerai..., kalau tak.., ia sedikit sebanyak akan memalukan nama negeri Serambi Pok Nik tu sendiri...


5 ulasan :

  1. itu dia nak buat iklan macam mana pam susu botol

    BalasPadam
  2. Hakahk ni superimpose ni. Yg gamba ori laen lo

    BalasPadam
  3. en achmad abdollah, anda dgn sex mcmana? berapa lama boleh tahan tanpa sex? ckp mcm malaikat konon. anda mati pucuk ke?

    BalasPadam
  4. siot je bg npk t***k

    BalasPadam
  5. buka ar habis2

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online