BREAKING NEWS

Status Facebook TERLAMPAU seorang gadis melayu..


Apa agaknya sedang bermain dalam fikiran budak pompuan ni..? Sekali tengok.., memang terlampau betul dia punya status Fesbuk..

Tapi.., walau dalam keadaan terlampau sekalipun.., gua agak bersetuju dengan apa yang beliau cuba sampaikan...

Memang kebanyakan remaja kita sekarang ni bercinta lain macam sikit.., lambat lepa je terus nak laksanakan aksi 'mengawan'...

Yang jantan memang kita dah sedia maklum akan cari kesempatan.., tapi gua heran yang pompuan pulak mudah sangat londehkan segala maruah yang ada...

Kekadang gua terfikir jugak.., murah sangat ke anak gadis sekarang ni..? Dah hilang ke sifat malu dalam diri dorang?

So.., bila dah putus dah berisi dalam perut.., menangis airmata darah pun tak guna beb.. Last-last.., bayi yang tak berdosa jugak jadi mangsa buang merata-rata..

Itulah realiti yang harus kita terima..

5 ulasan :

  1. apa nak pelik dgn budak budak..yang atuk budakpun sama..x cukup dgn ikan sepat kering, siam doll chinadoll dia balun..x cukup pompuan, bontot jantanpun dia ratah..inilah hebatnya malaysia..atuk budak tu bukan calang calang orang..anugeruh tuhan,imam mehdi,bakal PM malaysia tuuuuu.

    BalasPadam
  2. On positif mode, betul jugak status budak ni, satu sindiran yg berterus terang

    BalasPadam
  3. blog MPP bangang....4 Julai 2012 1:28 PTG

    blog paling sial penah aku jumpa..

    BalasPadam
  4. luahan dari pengalaman 2.....

    BalasPadam
  5. bakal PM kita pon sebat depan belakang ... pas ni bleh lah check in hotel bwh 3 bintang....pak aji sibuk nak g putrajaya...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online