BREAKING NEWS

[VIDEO] Gadis nekad berbogel depan rumah teman lelaki..

Kerana tindakannya yang langsung tak masuk akal, maka berduyun-duyunlah jantan mata keranjang tanpa diundang berhenti untuk melihat secara percuma sesusuk tubuh gadis yang tanpa seurat benang.

Nasib baik pihak berkuasa tempatan datang setelah kejadian memalukan ni dilaporkan oleh jiran-jiran.

Pihak terbabit segera memberikan kain untuk menutup tubuh gadis terbabit dari berterusan menjadi tatapan rakus orang ramai.

Ditanya oleh pihak polis kenapa dia berterlanjang bulat, jawapan minah bodoh ini ialah, “dia dikesini untuk berjumpa teman lelakinya, tetapi teman lelakinya enggan untuk berjumpa dengannya”.

Gua pun pelik.., ada jugak ye manusia berfikiran cetek macam gadis tu... Boifren punya pasal, sanggup gadis tu gadaikan maruah diri..

Nasib baiklah di bogel waktu siang hari..., kalau waktu malam dia bertelanjang macam ni…, memang 'kena kendurilah' nampak gayanya...


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online