BREAKING NEWS

Selebriti cantik ini dikesan bakal join PAS dalam waktu terdekat...


Korang kenal kan selebriti pompuan kat dalam gambar diatas tu..? Nama dia Yatt Hamzah yang mengaku bertudung selepas kepala beliau melekat selama setengah jam di atas sejadah baru-baru ni..

Tak tahu lah cerita beliau tu betul atau tak, tapi eloklah kalau dah pilih untuk pakai tudung kann... Yang tak berapa moleknya.., gua difahamkan Yatt Hamzah ni bakal join Pas tak lama lagi..

Buktinya.., beliau dilihat amat mesra bersama-sama kumpulan muslimat Pas di Himpunan Hijau Kuala Selangor semalam..

Kalau korang tak percaya.., sila tengok gambar kat bawah ni sebagai bukti...

Nampaknya bertambah lagi koleksi artis yang 'diupah' oleh Pas untuk pancing undi melayu... Dan nampaknya.., ulamak dalam Pas makin tak laku di pentas program dan ceramah..

Memang betul lah kata para sahabat gua dalam Pas..., parti dorang dah makin bertukar jadi Parti Artis Se-Malaysia... Kesiannnn.... Hahahahaha....




2 ulasan :

  1. hehehehehe...undi punya pasal wehhh. sok2 pakai tudung tp baju still ketat2 oklah kata Mahaguru2 mereka...tutup aurat gak.

    BalasPadam
  2. Makin terjegil bijik mata Lobai PAS..mau ketayap dikepala disimpan dalam kocek..tapi ingin diingatkan kepada sesiapa sahaja yang nak mendekati islam bukan PAS tempat nya tapi pergi la cari tuan guru pondok yang tak libatkan diri dengan politik mendalami agama islam yang sebenar...kalau dipentas PAS bukan pahala yang diperolehi tapi menambahkan dosa je dengan amalan menabur fitnah..mencaci dan menjatuhkan maruah orang lain yang tak sehaluan mereka.

    Lihat lah contoh saorang guru alquran telah dituduh sesat dan diceraikan oleh suami disebabkan beliau cuma menghadiri ceramah hassan ali..begitu terok sekali sikap melayu PAS

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online