BREAKING NEWS

Logo merdeka CIPLAK??? Rais Yatim tolong jawab!!!


Jangan tanya sama ada gua berkenan atau tak dengan logo kemerdekaan tahun ni.. Gua cuma akan cakap.., logo kemerdekaan tahun 1998 adalah yang terbaik setakat ni..

Cuma sekarang.., gua rimas dengan pelbagai komen negatif tentang logo baru kemerdekaan oleh pihak-pihak yang terbabit..

Dalam banyak-banyak hal.., gua heran satu perkara.., orang yang cipta logo kemerdekaan tahun ni faham tak apa yang dimaksudkan sebagai LOGO??

Itu satu hal beb.., yang terbaru gua dimaklumkan, logo kemerdekaan tahun ni bukanlah original beb..

Menurut gambar yang gua terima.., ianya diciplak dari sticker kereta logo kemerdekaan tahun 2009.. Aisehhhh..., kan dah kantoi tuuuu....

So..., gua harap pihak-pihak terbabit dapat menjelaskan hal yang agak memalukan ni... Takkan logo merdeka setahun sekali pun nak recyle kot?

Jangan sampai gua kata semua pihak tu makan gaji buta yee... Gua masih mampu 'bersangka baik' di bulan puasa ni...





1 ulasan :

  1. AIKKK??...TAKDE KE KOMEN APE2 KAT SINI?...KOMEN LA MCM..ALA>>>KALO BAGI NIK AJIS PUN BUKAN DIE BOLEH BUAT...ATAU>>>BIAR LOGO CIPLAK.JANJI AIR TAK BEKELADAK...HAHAHAAA...DAH TERANG LAGI BERSULUH...BILA SMPAI YANG BERNAR SUME DIAM....BILA KENA YANGSALAH TAK NAK MENGAKU...ARTIS MASUK PAS SMUA KENA TIBAI...TAPI ARTIS YANG TAKDE BUAT JASA APE PUN UNTUK RAKYAT DIIKTIRAF OLEH UMNO DANDISANJUNG MASYARAKAT....WHAT THE HECK??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online