BREAKING NEWS

Langgan 10 kali.., FREE 1 kali servis... Tahniah Khalid gagap!!!


Kemasukan pelacur dari negara China yang masuk menggunakan visa pelancong menyebabkan tumbuhnya sarang pelacuran yang banyak.

Tempoh berada di Malaysia yang singkat itu dimanfaatkan secukupnya untuk meraih pendapatan yang cukup lumayan untuk di bawa pulang ke kampung mereka.

Bagi mendapat pendapatan yang lumayan, pelacur-pelacur ini sanggup melayan seberapa banyak pelanggan sehari.

Ketika serbuan dilakukan, terdapat pelbagai ubat herba yang dirampas di pusat pelacuran tersebut, dipercayai digunakan oleh pelacur-pelacur ini untuk memberikan tenaga tambahan bagi melayan sehingga 10 pelanggan sehari.

Caj yang dikenakan ialah sebanyak RM110 ringgit bagi sejam perkhidmatan.

Lokasi perkhidmatan mandi bersama di pusat pelacuran tersebut. 

Pelanggan tetap akan diberikan kad ini, selepas 10 kali langganan mereka akan mendapat 1 langganan PERCUMA. 

Antara ubat-ubatan herba dan pil tenaga tambahan yang dirampas. 

Polis dan pegawai penguatkuasa yang melakukan serbuan ke rumah pelacuran di Puchong malam tadi telah merampas beberapa pil herba dan vitamin tambahan yang dipercayai digunakan oleh pelacur-pelacur tersebut.

Pakej perkhidmatan yang ditawarkan termasuklah perkhidmatan urut, mandi bersama dan khidmat seks dengan kadar RM110 sejam.

Jika sekadar urut sahaja caj yang dikenakan sebanyak RM85. Juga terdapat pakej istimewa kepada pelanggan tetap mereka apabila apabila sudah cukup 10 kali langganan, mereka layak untuk mendapat 1 langganan seks secara percuma!.

Pelacur yang tidak boleh bertutur bahasa Mandarin mempunyai buku khas untuk belajar berkomunikasi dengan pelanggan.

Pelacur ini hanya sempat bertuala ketika serbuan dilakukan semalam. 

1 ulasan :

  1. Syabas Kerajaan Selangor.
    Sekurang-kurangnya ada juga tempat untuk test keberkesanan 'Ubat Kuat' yang banyak di iklankan dalam media cetak & internet sekarang ni. Budak lelaki yang baru lepas SPM pun dah mula mencuba 'ubat kuat' ni. Pergi dengar ceramah PAS pun ada jual 'ubat Kuat'.

    Buang bayi, incest, liwat, rogol kanak-kanak, liwat budak lelaki, gay & lesbian; kebanyakan dari orang Melayu Islam. Mungkin kita terlalu kuat nafsu. Maklumlah, kita kurang lihat aurat wanita. Bila lihat wanita yang 'kurang kain' di badan, dalam kepala otak, hanya pikirkan sex. Sibok nak pergi mengendap & serbu orang buat maksiat. Tengok saja dalam portal @ media, terutamanya pembangkang, mesti ada iklan 'Ubat Kuat". Tak puas dengan apa yang telah di kurniakan Allah . Nak yang lebih tegang, besar, power & tahan lebih lama. Yang perempuan nak lebih sempit, ketat & kemut power punya.

    Mungkin ada baiknya juga, kalau ada pusat pelacuran untuk test kesan 'Ubat Kuat' itu. Pusat pelacuran juga boleh dijadikan tempat melepas gian, tanpa perlu mengoda & merosakkan anak dara atau isteri orang.

    Mungkin dosa pun kurang sikit daripada mengoda & berzina dengan anak dara atau isteri orang.

    Ataupun kita Haramkan semua iklan 'Ubat Kuat", yang menjadi punca pendapatan lumayan sebilangan Melayu.

    RD

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online