BREAKING NEWS

GILA!!!! Suami upah lelaki rogol isteri sendiri selama 6 hari..

Seorang lelaki Mesir dikatakan membalas dendam terhadap keputusan isterinya untuk membawa masalah perkahwinan mereka ke mahkamah dengan mengupah beberapa lelaki dan memberitahu mereka untuk merogol selama enam hari.

Dia kemudian menyewa sebuah apartmen dan menyaksikan lelaki-lelaki itu merogol isterinya.

Polis berkata, mereka menemui seorang wanita bogel dalam keadaan lemah dan tidak terurus selepas dia dibuang oleh lelaki itu di sebuah lorong di pinggir bandar Kaherah.

Di hospital, wanita yang merupakan seorang guru berusia 25 tahun memberitahu penyiasat bahawa lelaki tidak dikenali telah menculik ketika dia meninggalkan sekolah itu.

Dia kemudiannya dibawa ke sebuah apartmen dan kemudian dirogol berulang kali. Yang memilukan, wanita itu mendakwa suaminya memerhatikan lelaki-lelaki itu merogolnya.

Sebuah akhbar memetik bahawa wanita itu berkata suaminya memberitahunya: "Jadi, kamu mahu pergi ke mahkamah ... ok mari kita lihat apa yang kerajaan akan lakukan untuk kamu." -DCM/Emirates

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online