BREAKING NEWS

Saya tak salah.., Utusan yg putarbelit cerita... - Tuan Ibrahim Tuan Man

Ketua Penerangan PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man mendakwa kenyataan berhubung penangguhan haji telah "diputarkan" oleh akhbar Umno Utusan Malaysia seolah-olah ia disaran untuk semua umat Islam di Malaysia.

Katanya, dalam kenyataan yang asalnya dibuatnya kepada akhbar web kerajaan Selangor Selangorku 5 Jun lalu hanya merujuk kepada anggota anggota PAS yang terlibat langsung, iaitu calon atau agen parti seperti pengarah pilihan raya.

"Namun begitu, ia tidak hairan - selepas kontroversi PTPTN (Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional) yang menampar muka sendiri, jawapan-jawapan menteri di parlimen yang memang susah untuk ditonjolkan di muka depan, bertambah pula laporan-laporan antarabangsa mengenai isu Scorpene - mereka perlu mencari sesuatu untuk mengalih pandangan rakyat," katanya.

Tuan Ibrahim juga berkata, berdasarkan tarikh Belanjawan 2013 yang ditetapkan pada 28 April, sudah ada bayangan pilihan raya umum di musim haji akan berulang seperti tahun 1985 sebelum ini.

6 ulasan :

  1. Ini lah perangai orang Pas pis pus...Bila kantoi saja jalan mudah salah kan UMNO , UTUSAN , PM Dan Siapa lagi ?. Gelar diri ulama tapi Dasar ular dalam semak. !!!. Bertaubatlah Wahai pencacai DApig sekelian !!!!!!!.

    BalasPadam
  2. nilah perangai macam YAHUDI LAKNATTULLAH

    BalasPadam
  3. ahli PAS YANG KECIWA15 Jun 2012 pada 8:18 PG

    NILAH ORANG PAS PERANGAI YAHUDI LAKNATTULLAH

    BalasPadam
  4. Sekarang ni aku nampak mcm parti anjing setia (pas) lebih hina dari yahudi...

    Pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. TUAN MAN TOLOL NI KALAU KAINNYA TERLUCUT DEPAN ORANG PUN MESTI DIA KATA PM YANG TARIK KAIN TU.....SESUNGGUHNYA ALLAH TELAH MENARIK DAN MENCABUT KECERDIKAN YANG TAK BERAPA CERDIK DALAM HATI MANUSIA TOLOL NI,,,,,,,,,,KALAU TUAN TOLOL NIK AZIZ SEJUTA KALI LAGI TOLOL....

    BalasPadam
  6. utusan ngn ular mmg kene bunuh utusan dulu laa

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online