BREAKING NEWS

Saya ISYTIHAR mansuhkan bayaran balik PTPTN.. - Nuar Berahim

Semalam, Anwar Ibrahim menyeru kepada golongan peminjam supaya tidak membuat bayaran kepada Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Anwar menyatakan demikian kepada orang ramai dalam satu ceramah di kawasan parlimennya, Permatang Pauh sambil diiringi laungan takbir dari penyokong Pas.

Anwar juga berjanji, Pakatan Rakyat akan memansuhkan PTPTN dalam tempoh setahun sekiranya pilihan raya diadakan pada tahun ini dan jika Pakatan berjaya menawan Putrajaya.

Skim PTPTN akan digantikan dengan pendidikan percuma dari peringkat sekolah rendah sehingga pengajian tinggi, untuk semua rakyat Malaysia, kata Anwar lagi.

Beliau juga mengulangi tawaran Pakatan untuk mengurangkan harga minyak dalam tempoh sehari selepas Pakatan Rakyat membentuk kerajaan.


p/s: Nuar ni apa pun dia sanggup janji... Silap haribulan, bini dan anak pun dia sanggup gadai demi cita-cita nak jadi PM..

7 ulasan :

  1. Bukan susah masa dia buat janji tu suruh dia sumpuh guna al-quran,kalau dia tak tunai janji2 dia makna laknat akan turun keatas dia,tgk dia berani atau tak

    BalasPadam
  2. Hanya pandai janji aja le Al-Juburi ni...Aku pangkah PKR kalau kau janji nak bagi Nurul Izza kat umum ok tak??

    BalasPadam
  3. Stuju..tapi suh dia bagi sekarang lah..hehe..kalau dia dah menang nanti, mana dia kenal kita lagi

    BalasPadam
  4. jangan terkena macam penduduk kampung buah pala.jangan panggil anwar kalau tak bohong.

    BalasPadam
  5. Peringkat pra sekolah, rendah dan menengah dah tak ada lagi yuran persekolahan kecuali keperluan belajar... PASTI pun kena yuran daa..

    BalasPadam
  6. Orang yang dah sesak nafas macam Anwar ni, janji apa pun memang tak boleh dipercayai lagi...

    Raja temberang !! Drama King !!

    BalasPadam
  7. sume nak bagi free? air free...org bodoh mcm penyokong PR je pecaye..org melayu yg senang kena beli adalah penyokong PR..pelacur free xde ke nuar?

    ex penyokong PR

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online