BREAKING NEWS

Pas nak buat Himpunan OREN pulak dahhhh....

Pas akan menganjurkan Himpunan Oren Selamatkan Felda pada 14 Julai ini. Himpunan tersebut dijangka akan disertai 20,000 orang dan akan diketuai sendiri oleh Presiden PAS, Abdul Hadi Awang yang akan berarak dari Masjid Wilayah Persekutuan ke Istana Negara.

Presiden Persatuan Anak Peneroka Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman berkata himpunan raksasa melibatkan warga Felda serta NGO lain itu sebagai kemuncak kepada tuntutan agar kerajaan membatalkan penyenaraian Felda Global Ventures Holding (FGVH) di Bursa Malaysia.

“Pihak kami juga sedang mempertimbangkan kemungkinan menghalang penyenaraian FGVH di Mahkamah kerana bagi Anak, apa sahaja akan dilakukan demi untuk menyelamatkan Felda dan kepentingan warganya daripada golongan pengkhianat yang berselindung di sebalik nama transformasi.

“Kami sedar ujian dan cabaran cukup hebat menanti, namun kepada Allah kami memohon pertolongan,” tegasnya.

Jelasnya lanjut, perhimpunan di luar masjid di Jalan Duta itu akan turut disertai lain-lain NGO iaitu Bersih, PPSMI, GMI dan lain-lain akan mula berarak pada jam dua petang.

Berdasarkan pengumuman Najib sebelum ini, FGVH akan mula menyenaraikan saham pada 25 Jun ini.

4 ulasan :

  1. nak selamatkn felda ke atau nak selamatkn kepentingan politik chehgchengcheng

    BalasPadam
  2. Kat penang ada umah jalang nama oren...

    Tak nk panggil jalang ni join sekali ka???

    Pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. Hidup dan mati Hadi Awang, Nik Aziz dan PAS adalah semata-mata untuk politik. Tiada apa yang lebih berkuasa di alam maya ini kecuali KUASA POLITIK saja. Itu saja cinta dan cita-cita yang ada di hati dan mimpi mereka.

    BalasPadam
  4. >> Kat penang ada umah jalang nama oren...

    Kah kah kah... Teringat masa aku sekolah dulu, di BM ada rumah jalang nama 'white house'. Situ kot Anwar selalu pergi jumpa Obama.

    Sori keluaq tajuk. Saja nak taji sorang sikit. Baru adil.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online