BREAKING NEWS

PANAS!!! Pendedahan Tun Mahathir pasal Himpunan Hijau..

Gua rasa, apa yang didedahkan oleh Tun Mahathir mengenai Himpunan Hijau PAS di Stadium Darulaman baru-baru ni pasti akan buat semua penganut PAS sakit jiwa..

Gua salute dengan Tun M.. Walaupun dah veteran.., setiap kenyataan Tun M masih lagi 'berbisa' khususnya kepada puak-puak PAS.. Yang ni lah dorang marah sangat kat Tun.. Bravo Tun M !!!

Semasa merasmikan pembukaan KRU Academy di Cyaberjaya hari ni.., Tun Mahathir ditanya mengenai 'Himpunan Hijau ke Putrajaya' anjuran Pas yang dikatakan berjaya menarik 50,000 penyokong..

Tun Mahathir dengan selambanya menyifatkan perhimpunan tersebut sebagai 'perhimpunan besar-besaran kerana diupah' dan tidak menjanjikan bahawa pakatan pembangkang bakal menang dalam pilihan raya akan datang.

"Saya biasa mendapat kurang daripada 100 orang yang datang untuk mendengar ucapan saya namun saya berjaya memenangi pilihan raya.

"Jika anda mengupah orang supaya datang, mereka akan datang. Ini adalah perhimpunan besar-besaran kerana diupah.

"Anda tengoklah nanti semasa pilihan raya kalau jumlah 50,000 itu dapat diterjemah kepada sokongan dan menghantar mereka (pakatan pembangkang) ke Putrajaya," katanya.

10 ulasan :

  1. Kehkeh...jangan bongkak sangat le Mahathir...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti PAS dah tak laku dah. Bungkus lah PAS kali ni. Parti kuno, ketinggalan zaman, sudah x payed. Elok la N. Aziz dan Hadi bergadoh masing2 tunjok terror. Tanda tanda PAS telingkop. Pegi mampuslah PAS. Hahahahaha.

      Padam
  2. Parti Ajaran Sesat.. Kehkehkeh.. Steady Tun ..

    BalasPadam
  3. 50,000 tu memang puak PAS bayar..udah-udah ler tu pencacai PAS. Negara Islam ntah ke mana, org murtad yg sibuk dipertahankan..last2 jd kudan tunggangan DAP. Karpal berdehem tak nak Hudud, PAS terus kecut...

    BalasPadam
  4. ORICS 5 Jun 2012 2:24 PG
    Kehkeh...jangan bongkak sangat le Mahathir...
    ------------------------------------------

    hehehe...jgn le meroyan sangat wahai ORICS....

    BalasPadam
  5. Betul apa tun ckp...kalau pas menang ibarat menang sorak kampung tergadai

    BalasPadam
  6. apa yang PASTI>>>>buka lah minda dan mata hati...kalau yang tak baik....jangan ikut....ni yang salah nak ikut lak!jangan gunakan agama untuk kepentingan politik...DULU Putrajaya nak dilelong...sekarang....HIJAU ke PUTRAJAYA pulak...isshhhh...betapa manusia itu mudah lupa...YA ALLAH selamatkan tanah air ku ini dari manusia yang suak berburuk sangka..

    BalasPadam
  7. moga ALLAH sentiasa merahmati TUN!
    moga ALLAH hancurkan Parti Ajaran Syaitan!

    BalasPadam
  8. Kesimpulan sama je PAS ke PKR ker UMNO ker BN ker...mesti dibayar baru datang hahahhaha....masa PM dtg tempat aku..dema bayo sepuluh hengget utk team belia n 30 utk team Pemuda Umno...masa g ceramah pas or pkr kena plak beri sumbangan huhuhuhu...aduhaiiiii

    BalasPadam
  9. Eye ker.. Kwn2 aq rmai ja yg pi.. Tpi xdk plk pn yg kta dpt duit.. Nth la.. Ssh ma klu mcm ni..mn 1 btol.. Eerrrmm ckit nsht..bg aq..klu kita xsuka kt ssorg tu jgn la tduh tuan guru ni sesat.. Xbek der.. Silap2 kita yg sesat t.. Aq xsokg mn2.. Kdag2 tn gru btol kdag2 pn dia salah..sm r cm najib.. Nm pn mnusiakn..Mn da mnusia yg masum slen nabi.. Nk brkata2 biarlh dgn akal neh =) jgn guna nafsu taw..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online