BREAKING NEWS

PENDEDAHAN!! Dayangku Intan masuk PKR pasal nak jadi BIJAK..

Dalam satu ceramah di Gombak, bekas penyanyi 90an Dayangku Intan mendedahkan kenapa dia join PKR..

Beliau berkata, dia tak mahu anak-anaknya jadi bodoh menyokong BN..

Walaupun bapa dan datuknya dulu sokong BN.., Dayangku Intan tak mahu lagi jadi bodoh seperti keturunannya dulu dan memilih untuk gulingkan kerajaan sekarang yang dia sifatkan samseng..

Rasanya.., gua tahu kenapa si Dayangku Intan ni meroyan sangat hentam kerajaan.. Nanti sampai masanya, gua akan dedahkan pasal ni pada umum..

Sedikit hint dari gua.., semua ni pasal duit je beb.. Bila ugut tak dapat, terus join Pakatan dan burukkan kerajaan yang ada..

Biasalahhh..., pompuan macam ni nampak je macam baik, tapi busuk hati sebenarnya...

7 ulasan :

  1. semoga dengan terjoinnya dia kedalam pkr akan bertqmbah bodohlah siminah ni.....tertipu dan ter aniaya......

    BalasPadam
  2. sebenarnya awak saja lah yang bodoh kekal . semua orang bodoh awak saja pandai dasar bajingan

    BalasPadam
  3. janji masam mu4 Jun 2012 4:26 PTG

    itu le si dayang tak laku nie nak cakap...buatlah pilihan yg BIJAK utk mensucikan diri dr dosa2 lampau dgn join Imam Mahadi Pakatan @ wali agung PAS alaihisalam....

    BalasPadam
  4. Astasga1 mudahnya nak cerdek,cuma join PKR!macam ni tutup je pusat pengajian,baik tinggi atau rendah.Patulah PKR nak beri pendidikan percuma,rupanya mudah je,masok PKR semua raayat cerdek.Tak payah belanja besar untuk pendidikan.

    BalasPadam
  5. mesti bob lokman panas dengan dia ni....tergugat la bob lokman nak jadik mentri penerangan....ppppttttuuuuiiiihhhh...

    BalasPadam
  6. orang mcm ni senang je dijual beli......suh astro buat 1 rancangan uk dia kompom dia sokong BN plak....x yah bnyak la, bagi dia 13 episod dh la. kompom dia angkat krajaan gile2.dh bnyak contoh dah mcm dia ni

    BalasPadam
  7. Dia join PKR elok sangat lah. Nak glomur le tu. Dah tengelam orang dah pun tak kenal dia. Jangan nak perasan lah, sekarang ni dah banyak penyanyi baru. Kamu dah xpayed.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online