BREAKING NEWS

Azmin TRAUMA.. Rumah dikepung 20 pemuda bermotorsikal..

Sinar melaporkan.., Azmin sekarang ni meroyan dan mohon perlindungan dari Polis akibat gangguan kumpulan pemuda di kawasan rumahnya..

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali mendakwa lebih 20 pemuda, dipercayai anggota Pemuda Umno telah mengganggu keluarganya di kediaman mereka di Ampang lewat malam semalam..

Kumpulan itu dikatakan membuat kacau di perkarangan rumahnya dan disuraikan polis yang tiba sekitar jam 11.30 malam.

Dalam mesej menerusi Twitter lewat malam tadi, Azmin berkata polis tiba di rumah beliau untuk memantau serangan lebih 20 Pemuda Umno bermotosikal untuk ganggu kacau keselamatan keluarga saya."

Seorang pegawai Azmin memberitahu bahawa mereka berada di kawasan rumah Azmin sejak 10 malam dan hanya bersurai selepas polis tiba pada jam 11.30 malam.

Azmin yang kini berada di Sabah telah berhadapan dengan beberapa insiden sebelum ini dan terbaru, pendedahan sebuah portal blog bahawa beliau tidak dikenakan tindakan oleh pihak berkuasa dalam isu rasuah yang berlaku 17 tahun yang lalu..


p/s: Padan Muka lu ASSmin.. Inilah balasan Tuhan diatas perlakuan "makan aiskrim" dalam jamban yang lu buat dulu.. Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. Ye ke Pemuda UMNO punya kerja!jadi2lah buat tuduhan melulu,terfikirkah wahai azmin,bahawa bukan semua orang suka dengan tingkah laku dan cara azmin/PR.Terimalah hakikat kalau dulu kita dialu2kan,tiba masa sekarang kita dihalau pulak!

    BalasPadam
  2. Panggil polis jgk kaa...??
    sblm ni pun, dia bkn diterima org ramai pun... cuma puak2 ketegaq dia jer yg duk perasan lebih...

    dulu iya laa...aku pun simpati kat Nuar/PKR @ Assmin ni... tpi la nin dah naik loyaa...meluat hampeh....!!

    BalasPadam
  3. entah2 dia yg buat cari publisiti kanwang kuat depani

    BalasPadam
  4. Ini strategi kotor azmin...ikut idola dia la tu aljuburi...senang je modus operandi dia...upah bdk2 rempit pkr suruh buat kacau kt rumah dia...then spinla cerita konon2nya umno yg upah samseng kacau diA...dia kn duit byk...kumpul sejak aljuburi jd tpm...itu yg kacang je bab nak upah2 org ni...azmin....azmin...udah2 le tu...taubat lagi baik...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online