BREAKING NEWS

Patutlahh!!! 50 bas angkut ahli PAS dari Kelantan..


Sebelum ni puak-puak pencacai Pok Nik selalu tuduh Umno angkut ahli guna bas bila ada sesuatu program di Kuala Lumpur.. Tak ori katanya.. Macam lah dorang tu bagus sangat kan..?

Tapi gua difahamkan semalam, terdapat SEKURANG-KURANGNYA 50 buah bas yang membawa rombongan ahli PAS dari Kelantan sahaja beb.. Itu belum campur bas-bas yang datang dari negeri lain yang berhampiran..

Dari Penang saja gua dengar 20 biji bas.. Itu yang official.., yang 'haram' tak tahu berapa banyak beb..

So.., patutlah boleh cecah 50k..Kalau nak harap ahli PAS Kedah saja.., gua rasa mungkin setakat 5k je kot.. Maklumlah.., PAS Kedah bukan kuat sangat.. Bak kata pepatah, "hidup segan mati tak mahu.."

Masalahnya.., Umno pun sama macam tu kat Kedah.. Nak buat lagu mana kannn... Hahahahaha...


5 ulasan :

  1. Lembu lembu Dapig haram jadah yang bahlol tak boleh di ajar.

    BalasPadam
  2. media titiwangsa4 Jun 2012 10:07 PG

    pok nik tak beri duit poket ke kat diorang yg pi himpunan hijaukan bumi tu..??

    BalasPadam
  3. yg kat bukit jalil 66 tahun tu semua orang KL ke??? pasai apa ada dari johor mati eksiden dgn bas dari terengganu masa balik..>?? UMporNO angkuh sungguh....

    BalasPadam
  4. kebodohan tahap melampau puak Pas ni. Masa UMNO buat perhimpunan raksasa kata import dari seluruh Malaysia. Tapi time dia wat dah import pun sekadar 50k. kata nak ganti UMNO. Citer mau kemas tapi hak tuih.. penipu besar.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online