BREAKING NEWS

Saya tahu itu bukan Azmin.. - Anwar Ibrahim

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertahankan bahawa Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali bukan lelaki dalam gambar lucah yang disiarkan media arus perdana.

Anwar menyifatkan penerbitan gambar itu sebagai taktik lama dan manipulasi media Umno dalam persaingan politik mereka."Sekarang (cerita tentang) Azmin. Siapa tuan punya media ini? Umno. Siapa tentukan (apa yang disiarkan)? Presiden Umno.

"Mereka cakap tentang moral? Ini jelas satu hipokrasi. Adakah ini cara yang boleh diterima dalam persaingan politik? Cara yang boleh diterima dalam persaingan kuasa?"Adakah ini sesuatu yang baru? Tidak. Ini perkara yang memang sudah tertanam dalam jiwa Umno," kata Anwar pada Majlis Makan Malam Gala PKR di Petaling Jaya semalam.

Pada 2 Mei lalu akhbar perdana memaparkan gambar lelaki menyerupai Azmin dalam aksi panas bersama seorang wanita di dalam tandas.

Azmin bagaimanapun menafikan lelaki itu dirinya dan menuduhnya sebagai serangan berterusan Umno terhadapnya menjelang pilihan raya.

11 ulasan :

  1. hahaha macam mana dia nak kenal azmin galam gambar itu, sedangkan pelakon dalam video siamdoll pun dia tak kenal, yang dia tahu umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, umno yang salah, dia juga yang baik.

    BalasPadam
  2. Kalau bukan Azmin kesayangan ko..saman je laa, jangan sekadar main air liur jee..tak boleh eks..nak mengganggu ko dan puak ko yang ko fitnah shahrizat..Najib dan rosmah boleh la pulak..pie mampus laa ko nuar..selagi ko idup malaysia ni tak boleh nak aman.

    BalasPadam
  3. Selamberrr jerr...

    BalasPadam
  4. Semua Rakyat Malaysia telah sedia maklum sindrom penafian Pakatan Haram ini Akan terus Menerus berlaku selagi kedua2 gila kuasa ini masih HIDUP. Mengapa hanya menafi diakhbar saja, Kalau Anak jantan kedua2 Nya wajib pergi meng angkat Sumpah Laknat daripada tak putus2 menuduh UMNO Dan hanya membuat dosa kering sahaja. Jika mereka ini tidak me lakukan mungkar pergi saja ke masjid jemput semua Akbar harakah,keadilan Dan melaysiakini atau siaran terus Menerus melalui TV baru dapat menunjukkan mereka ini tidak bersalah Dan Rakyat yakin itu Bukan mereka !!! Ada berani !!!!!!!!!!!!!!.

    BalasPadam
  5. kalo Anwar nafikan ... nak kata apa lagi yop
    tak kan Anwar boleh lupa "rupabentuk" pelantaq Assmin .... kan ?

    BalasPadam
  6. Saya tahu saya menipu.

    Macam mana orang lain pun menipu? Saya ingat saya sorang.

    Rupanya orang lain kalau nak menipu lagi bagus dari saya yang bodoh sebab tu tak dapat jadi PM.

    Mana ada politik bersih. Kalau ada senjata nuklear pun kita guna. Takkan nak simpan kot. Dia pun sama. Apa ada dia guna. Yang demo tengah jalan tu satu permainan politik yang bersih lah? Yang lari macam pondan lepas suruh orang merusuh tu bagus lah?

    BalasPadam
  7. Seorang yang sombong (takabbur) dan ujub (mengkagumi diri) itu cukup selesa dalam mengkritik dan mendedahkan keaiban orang lain, NAMUN cukup 'pantang' jika dirinya pula dikritik da difitnah. Dia hanya ingin menjadi pemfitnah, TIDAK mahu difitnah dan sentiasa ingin fitnahnya didengar dan diikuti dan mengaibkan orang lain. Na'uzubillah.

    BalasPadam
  8. dh sah2 inila dajjal..ckp n buat ape jer ttp ader jer pengikut..dh terang2 berzina pn masih x mngaku..sanggup lak mnyalahkn org lain..bertaubatlah pengikut2 nuar oi..

    BalasPadam
  9. anwar lebih mengenali kote azmin mcm na...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  10. umno pun satu....saman diorang ni ...kan diorang ni dah menuduh parti umno....s/u agong omno jalankan tugas..sape setuju...???

    BalasPadam
  11. Anuar tau bukan assmin sebab depa berdua pun pernah intim......I luv you, you and your wife luv me.....kakakakakah...Ini mesti UMNO yang rancang, semua salah UMNO, Nik Aziz masuk hospital pun salah UMNO.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online