BREAKING NEWS

PERKASA Penang bakar baju Bersih 3.0..

Gua dimaklumkan hari ni bahawa Perkasa Penang dah buat gila dengan membakar baju 'suci' puak-puak Pakatan.. Patutlah habis meroyan puak-puak tu tadi..

Sebanyak 10 helai baju Bersih dibakar dibawah KOMTAR sebagai simbolik rakyat menolak Ambiga serta Pakatan.

Dan malangnya, Ketua Regim DAP tak berani tunjukkan muka sebaliknya hanya mampu hantar balaci murahan dorang di Penang ni untuk bersemuka dengan Perkasa yang sedang menggila..

Ketua AMK PKR, Amir Ghazali menyalak-nyalak depan media dengan mentakan bahawa tindakan Perkasa tersebut sangat tak bertamadun dan samseng..

Agaknya Amir tu lupa.., selama tiga tahun DAP dan Ah Beng lagi samseng terhadap rakyat negeri Penang secara keseluruhan..

Kalau AMK PKR nak kata Perkasa tu samseng, dorang patut tahu yang DAP 1000 kali lebih samseng terhadap bukan saja melayu di Penang, tapi juga keseluruhan melayu dalam negara!!

1 ulasan :

  1. amir ni hanya chihuahua yg sanggup mati untuk tuanya...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online