BREAKING NEWS

Day 2 - Gambar Santai HBN 2012..


Gua nampak, Program Himpunan Jutaan Belia 2012 di Putrajaya ni mendapat sambutan yang semakin hebat.. Bukan setakat pengunjung je makin ramai.., acara-acara yang disediakan jugak makin banyak..

Tak larat beb gua nak jelajah setiap satu acara yang berlangsung.. Kalau ikutkan hati, memang gua nak attend semua venue kat sini.., tapi semangat tu ada, keupayaan gua je dah kureng beb..

Apapun, sepatutnya gambar-gambar ni gua postkan semalam.., malangnya tak sempat kerana masalah teknikal pada kelengkapan gua..

So maaflah kerana lewat satu hari ye.. InsyaAllah malam ni gua usahakan menepati schedule post gambar..

Hari ni khabarnya Adam Adli and the geng sewel akan buat demo lepas Jumaat nanti.. Kalau berkesempatan, gua akan update gambar kat situ nanti.. Peace!!


































2 ulasan :

  1. cun kot awek tudung biru tuh....pasal tu ko snap smpai 4 keping ek...moekekeke

    BalasPadam
  2. gambar awek konsert K-POP xder ke bro..terliur nk tgk

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online