BREAKING NEWS

Pembantu Nurul Izzah TRAUMA selepas dikepung samseng...

Setiausaha Politik Pejabat Parlimen Lembah Pantai, Fahmi Fadzil memberitahu, beliau dikepung sekumpulan samseng Umno pada ceramah di pangsapuri Pantai Permai, Kuala Lumpur malam tadi.

Menceritakan detik cemas itu, Fahmi berkata, kira-kira jam 9.00 malam, beliau berada berhampiran pondok keselamatan pangsapuri untuk menjawab panggilan telefon.

Menurut beliau, sekumpulan samseng yang berada di kawasan berhampiran telah menjerit memanggil namanya.

“Samseng mengherdik meminta saya datang kepada mereka. Saya tidak menghiraukan permintaan itu kerana sibuk melayan panggilan telefon.

“Mereka kemudian berjalan laju menghampiri saya. Untuk mengelakkan berlaku perkara tidak diingini, saya cuba beredar,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN tengahari tadi.

Hadir sama, Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar; Ahli Parlimen Batu, Tian Chua dan Pengarah Operasi Jentera Pilihan Raya Parlimen Lembah Pantai, Md Zaman Md Tasi.

Bercerita lanjut, Fahmi berkata, ketika mahu beredar, samseng yang kebanyakan berbaju merah itu terus mengepung beliau dan mengherdik dengan kata-kata kesat.

“Mujurlah kehadiran Zaman ke kawasan itu menyelamatkan saya daripada diapa-apakan,” kata Fahmi.

Sementara itu, Zaman berkata, samseng yang mengepung Fahmi adalah penduduk setempat.

9 ulasan :

  1. anak sedara pak cik25 Mei 2012 9:11 PTG

    nasib baik le diorang2 tu bikin gertak je...kalau pukul btol2 lu baru ada akal nurul eskrim oii...memang penduduk2 kat Pantai Permai tu dah meluat tengok muka lu...

    BalasPadam
  2. 'Diapa-apakan'??? Adakah maksud nye diliwat?? Haha.

    BalasPadam
  3. Setiap kali sidang media,.. ada Lembah Pantai mesti ada Batu,....begitu sebaliknya .... ada Batu mesti ada Lembah Pantai...

    BalasPadam
  4. lembah dan batu tak dapat dipisahkan. Kalau dipisah meranalah badan

    BalasPadam
  5. herannnnnnnn no pasai apa tiap kali depa buat ceramah ada ganguan hahahah............

    BalasPadam
  6. Fahmi Fadzil menipu sebenarnya.

    Pertama dalam malaysiakini, kata 50 orang. Sebenarnya ada la 4-5 orang yang pergi ke arahnya mala itu suruh dia masuk ke dalam Pantai Permai, takut kalau-kalau nanti ada penduduk tempatan yang pergi debik dia. Dia pulak tak pasal-pasal cabut. lepas tu yang datang rileks kan keadaan bukan nya Zaman. Zaman ialah bekas Ketua AMK LP yang ditikam Nurul Izzah dulu semasa pemilihan cabang, sampai Zaman lari dari LP, 3 tahun tak nampak muka. Kini bila Zaman diperlukan, jilat balik ludah. yang datang 'selamatkan' fahmi sebenarnya Daboy, Ketua AMK sekarang. Tapi sebab Nurul dan Fahmi dah tak percaya kat Daboy dan mahu gunakan Zaman, maka nama Zaman diketengahkan dan Daboy diketepikan. baca kat sini utk kisah lanjut lagi pada malam tu.

    Dendam Anwar Terbalas! Saiful Bukhari cedera 7 jahit di kepala di Lembah Pantai!

    BalasPadam
  7. baju merah org umno? wahahaha puak ni dah fobia dgn warna lah pulak..abih kalau nampak lampu merah kat traffik light, tu kira traffik light umno jugalah yek

    bodoh melantun puak ni..

    BalasPadam
  8. aku kecewa dgn sikap puak samseng umno ni...

    asyik gertak jer keja diorang...

    bila nak hentam pun aku tak tau la...

    lain kali jgn dok bt kacau mcm ni lagi...

    hormat la sama pencacai ehud anwar ibrahim...

    kalau jumpa lagi mangkuk ni or org lain hentam terus dgn penuh kasih sayang dan kasi pencacai tu dok ICU...

    pejuang hamas....

    BalasPadam
  9. Dh keturunan eskrim..baka eskrim..jagalah suami tu, setiap fitnah aurat laki ko yg tanggung minah eskrim weeiiii....nk ckp pasal Islam?????wahai minah eskrim??????....syuarga pd suami li la minah eskrim + perasa sepat kering..mesti jd sok eskrim sotong berperisa fizi cow shit!!!!!...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online