BREAKING NEWS

Pendedahan PANAS Zul Kulim.. Ibrahim Libya mati sia-sia...

Cayalah Zul Kulim.. Gua respek betul dengan Ahli Parlimen bebas ni bila beliau mendedahkan segala kecelaruan didalam PAS Nirrojim..

Kali ni Zul dedahkan bahawa Ibrahim Libya yang dikatakan mati syahid ketika menentang Polis di Memali, adalah mati sia-sia kerana kebodohan Hadi Awang..

Gua setuju beb.., dulu Hadi fatwakan sapa yang menentang Umno kerana nak tubuhkan negara Islam, adalah mati syahid.., tapi selepas 30 tahun, Hadi kata Negara Islam tak ada dalam Quran..

So.., betul lah apa yang Zul cakap.., Ibrahim Libya dan 13 kengkawan dia mati sia-sia kerana mempertahankan amanat Hadi Awang..

Jom kita dengar ceramah Zul Kulim ni.. Gua yakin penganut-penganut ajaran PAS dan pentaksub amanat Hadi Awang akan panas punggung dengan Zul..

Tahniah YB!!!

7 ulasan :

  1. Terbaik..Nauzubillah

    BalasPadam
  2. depa nak kata apa. paling kuat pun depa bunyi wat pe ungkit pasal org da mati. pastu depa kata zul giler kaki kipass. tau dah apa nak kuar dr mulut mereka. bukan nak kasi klear isu. lg mau spin ada laa..

    BalasPadam
  3. takutnye....mcm mana hadi boleh takde rasa bersalah ek? ya Allah, siapakah hadi ni???

    BalasPadam
  4. tak layak nak panggil ibrahim libya sebab kebodohan ibrahim ni takkan diterima oleh org libya...

    tahniah hadi awang...

    bila lagi JIHAD 2.0???

    nak tgk plak sapa yg nak kojol???

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  5. Jenuh nasihat.jenuh mengajak.jenuh menerang.org yg di atas thu.yg bwah tk nk terima kerana kedangkalan ilmu nk wat cmnrr YB,apapun tahniah YB krana tdak jemu2membetulkan apa yg salah,

    BalasPadam
  6. Kenapa Zul dok ungkit orang dah mati???...apa yang kamu merepet ni??? Yang dah mati sudah pun mati..yang hidup tunggu masa untuk mati.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online