BREAKING NEWS

Nizar manusia tak normal.. - Zambry Kadir

Tindakan ADUN Pasir Panjang Datuk Mohammad Seri Nizar Jamaluddin menceroboh ceramah politik BN malam kelmarin menggambarkan sikap ketidak kesempunaan diri pemimpin itu, kata Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir.

Beliau juga menyifatkan tindakan Nizar yang juga mantan Menteri Perak sebagai satu tindakan yang di luar kebiasaan manusia normal.

“Bayangkan kalau manusia yang berakal sempurna, dia tidak akan berbuat begitu, orang tengah ceramah dia tahu ceramah itu ceramah BN dia boleh masuk duduk depan dan dia dengar orang dok balun dia.

“Saya pun tak faham karektor Nizar dan apapun beliau lakukan ini mengambarkan sikap ketidak kesempurnaan dirinya,’’ katanya pada sidang media selepas melawat dua orang pesakit , Soo Koh Boon dan Lau Zi Hui di wad Padriatik Hospital Permaisuri Bainun, Ipoh.

Dr Zambry diminta mengulas tindakan Nizar menceroboh ceramah BN anjuran UMNO Bahagian Kampar di Tualang Sekah di Kampar, Ahad lalu.

Dalam kejadian seumpama yang pertama kali berlaku, tanpa diduga bekas Menteri Besar Perak PAS ini naik dan duduk diatas pentas pada ceramah bertajuk ‘Nizar Pembohong Bersiri’ yang berlangsung di situ.

Nizar dijadual hadir pada satu ceramah pakatan pembangkang kira-kira 100 meter dari situ.

Pagi Isnin menerusi laman twitternya,Nizar dengan bangga kata : Saya menghadiri cramah umno menggodam saya di Tualang Sekah kampar oleh yb dato shaarani & hanafiah man, mereka panik dan pucat.

Hadir pada ceramah berkenaan ialah Exco Kerajaan Negeri yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Kota Tampan, Datuk Shaarani Mohamad; Ketua UMNO Bahagian Kampar, Datuk Radzi Manan dan pegawai pejabat Perhubungan UMNO Negeri Perak , Hanafiah Man.

Pada kejadian sekitar jam 9.45 malam itu,Nizar tiba-tiba naik dan duduk di kerusi Hanafiah yang kebetulan sedang memberi ceramah dan beliau duduk disebelah Radzi di situ.

Dr. Zambry yang juga Pengerusi BN Perak juga berkata, Nizar telah menambah satu lagi siri pembohongan kepada rakyat apa dia berhohong didalam twitternya dia telah menyergah orang semasa menghadiri ceramah itu. - PN


p/s: Hahahahaha... Gua setuju 100%.. Nizar jadi tak normal sejak terlanjur minum air kencing DAPig di Perak...

4 ulasan :

  1. dasar anjing kurap meme otak ada sikit weng weng...

    zambry kalau hentam nizar wire ni meme syok sbb bernas...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. tak lama lagi bekas MB dap ni akan bercakap dengan pokok sambil makan semut... memalukan orang perak je... DAP yg hilang kuasa dia yg meroyan lebih...

    BalasPadam
  3. Nizar zaman sekolah dulu seorang budak yang baik, sekarang dah lain sangat perangainya. Sama seperti luahan hati ibu Azmin.

    BalasPadam
  4. hospital mental tg rambutan ada katil kosong lg tak??nampak gaya nye si nizar lilin nie pon bakal masuk wad tak lama lg gamak nye...yg dok pi kacau majlis orang tu pon dah sama mcm org gila je teman nengok nye...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online