BREAKING NEWS

Laki Rita Rudaini nafi ada perempuan lain.. Ye ke?

Suami kepada pelakon jelita Rita Rudaini, Aidil Zafuan Abd Razak menepis tuduhan kononnya dia mempunyai hubungan dengan wanita lain selepas bertindak meninggalkan rumah mereka Januari lalu seperti dilaporkan akhbar mingguan sebelum ini.

Katanya, dia tidak pernah menjalinkan hubungan dengan mana-mana individu sebaliknya lebih menumpukan perhatian kepada kariernya sebagai pemain bola sepak.

"Tuduhan itu adalah satu dakwaan yang mengarut kerana saya tidak berlaku curang dengannya, apalagi dengan kesibukan menjalani latihan bola sepak. Saya tiada masa untuk semua itu.

"Saya berpendapat Rita menuduh saya menjalinkan hubungan dengan wanita lain berdasarkan komen yang dibuat oleh peminat-peminatnya menerusi laman sosial Twitter," ujarnya selepas prosiding mahkamah selesai.


p/s: Kalau tak ada angin, takkan pokok bergoyang ye tak? Hahahahaha...

3 ulasan :

  1. Salam Bro,sejak sekian lama kita selalu dihidangkan cerita rita rudaini dengan laki dia.tak ada ke cerita lain.kisah dalam kain pun nak orang tahu ke ?Bodoh punya lakibini.Tulah,dulu masa nak kahwin tak fikir panjang.Dua-dua tahap bengong.

    BalasPadam
  2. Assalam Bro

    Pemain suam-suam kuku ni buat banyak alasan bodohlah... Dari mula kahwin sampai dah ada anak banyak betuk halnya... Mak bapak dia mana? Tapi pandai nak nasihat anak tu... Itulah padahnya bila mak/bapak jenis pilih menantu/bulu... Padanlah Malaysia kalah bila dia ada, otak ke lain...

    BalasPadam
  3. syurga isteri dibawah tapak kaki suami...
    kalau kaki suami asyik tendang bola jgn terkejut la isteri akan cari lelaki yg kaki bangku untuk dijadikan syurga nanti...

    ada masalah cuba redah bukan lari...

    jgn jadi dayus...

    seburuk mana isteri tu dia tetap nak berada disamping suami...

    harap ko settle masalah umah tangga ko ni cepat2 dan bentukla isteri ko jadi muslimah yg berjaya tapi jgn didik jadi muslimah PAS...

    takut nanti pi nyanyi lagu gereja dan buat kacau kat public area plak...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online