[18+++] Lawak lucah artis melayu kita...

Posted by MPP On Isnin, 21 Mei 2012 4 comments

Mungkin bagi pelawak ni apa yang dia buat tu boleh buat orang gelak, tapi sedar tak dia apa yang dia buat tu mungkin akan buat sesetengah pihak kurang senang?

Nak berlawak tu boleh beb.., tapi apa motif Lan Pet-Pet buat lawak sambil mempersendakan payudara anggota Fabulous Cat tu? Dah habis modal ke?

Bagi gua, sebenarnya aksi Lan tu kira biasa je.. Gua cuma takut ada yang salah tafsir lawak Lan tu sebagai lawak lucah.. (memang lucah punnn..)

So.., harap lain kali Lan akan berhati-hati dalam lawak yang dia cuba buat.. Bukan mudah nak puaskan hati semua pihak.., dan dukan semua orang yang open minded macam gua ni Lan oiiii... Huhuhuhu....

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

lawak yg menunjukkan kebodohan artis yg dah xpired...

tolong bersikap matang sebab mata masyarakat sentiasa menilai tahap kebaikan dan kebiadapan seseorg artis...

mental kacau ka apa ka lan pet2 nie???

pejuang hamas...

dariana berkata...

. لاحول ولا قوة الا بالله ... Perlakuan, percakapan, lakonan, foto@ tulisan yang mengarut akan ada balasan dari Allah. Yang baik2 akan beroleh pahala. Yang bermanfaat ada kebajikannya. Manakala yang sia2 apatah lagi yang jahat dan khurafat, lebih baik jangan diamalkan, berdosa.....إنا لله وإنا إليه راجعون

Tanpa Nama berkata...

awek ni pn selambr je...blh pkai ke..?ke lan dh pegang dia punya,sb tu dia xkisah je benda dia org main2.

Tanpa Nama berkata...

cam tu lu cakap lucah tapi kebanyakan artikel ngan video yg papagomo buat tu xder saper pun dari kalangan umnobongok yang nak pertikai..A.B.U

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online