BREAKING NEWS

"Kita akan bawa 1 juta rakyat pada Bersih 4.0..." - Mat Komunis..

Jika BERSIH menganjurkan perhimpunan lagi untuk mendesak reformasi sistem pilihan raya, satu juta rakyat Malaysia akan turun beramai-ramai untuk menuntut pilihan raya yang bersih dan adil, dakwa Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Beliau percaya jika BERSIH 4.0 diadakan, kehadiran rakyat akan
memecah paras satu juta untuk meluahkan rasa tidak puas hati mereka terhadap sistem pilihan raya.

Bercakap dalam satu sidang media hari ini, beliau bagaimanapun berkata terpulang kepada jawatankuasa pemandu BERSIH untuk memutuskan sama ada perhimpunan akan diadakan lagi, sambil menambah PAS akan menyokongnya.

Namun, beliau menekankan bagaimana perhimpunan BERSIH 3.0 dengan jelas menunjukkan hasrat rakyat untuk reformasi, dengan mendakwa mungkin seramai 400,000 rakyat telah menghadirinya.

Beliau juga mengutuk kekejaman polis semasa perhimpunan Sabtu lalu, sambil berkata ia "lebih kejam daripada polis Israel terhadap rakyat Palestin".

Beliau berada di ibupejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bersama
kumpulan pemandu mobilisasi demokrasi PAS hari ini untuk menyampaikan memorandum yang telah diterima oleh seorang pegawai perhubungan awam suruhanjaya itu.

Memorandum itu menuntut akses media yang adil bagi pembangkang dan peletakan jawatan serta-merta Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Yusof dan Timbalannya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar, yang didedahkan Jumaat lalu oleh PKR menjadi ahli Umno.

5 ulasan :

  1. PARTI AJARAN SYAITAN = PAS

    BalasPadam
  2. mat sabun.....raja lawak lah ngko nie. think big brother!!! bawak la 3-5 juta terus....buat demo kat Kedah, Penang, Selangor or kelantan. gerenti kerajaan negeri support nya....budget dun worry pok nik nyanyuk sponsor...kalau tak cukup sound kat Ambigasss...dia baik dengan finacier kat israel, amerika & kawasan2 yg sewaktu dgn nya......hidup mat sabun....

    BalasPadam
  3. TELAH LAMA AKU PERHATI BUDAK MAT SABUN NI TAK PERNAH CERDIK,TAK PERNAH MATANG.....BUDAK NI GAGAL UNTUK MENGGUNAKAN OTAK TADIKA DIA UNTUK MEMIKIR DENGAN WARAS,BUDAK SABUN NI TELAH DIUTUSKAN TUHAN BUMI SEBAGAI SIMBOL SAEKOR BINATANG ATAU HAIWAN YANG BERWAJAH MANUSIA YANG MEMPUNYAI DAYA FIKIR LEBIH RENDAH DARI KELDAI......ALLAH MENJADIKAN WAJAHNYA BUROK DAN HODOH SEHODOH DAN SEBURUK HATI HATINYA....WALAU ADA MANUSIA LAIN YANG HODOH DAN BUROK TETAPI JIWA MEREKA CANTIK...TATAPI BUDAK SABU KEDUA-DUANNYA HODOH DAN JIJIK.

    BalasPadam
  4. DAH LAH HODOH SUARANYA PUN SEMACAM AJE....MACAMANA LAH SINORMAH TU BOLEH TERTARIK DENGAN SPESIS INI.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online