BREAKING NEWS

Dewan Pemuda PAS sudah bersedia untuk Bersih 4.0..

Tak puas timbulkan huru hara di sekitar kawasan Dataran Merdeka, Dewan Pemuda PAS hari ni berikrar untuk beri sepenuh taat setia pada kafir celaka Ambiga untuk buat Bersih 4.0..

Kali ni dorang katanya akan lebih bersedia untuk berhimpun dan mungkin lebih bersedia untuk melakukan lebih banyak keganasan.

Selain dari ganjaran syahid dan pahala jihad, gua rasa Dewan Pemuda PAS ni sebenarnya memang bangang beb.. Sebab tu dorang suka sangat kalau ada perhimpunan haram di negara ni..

Jadi barua kafir Ambiga pun tak apa..., asalkan dapat berdemo lawan kerajaan.. Celaka punya PAS!!!

HaraMkah melaporkan..., Dewan Pemuda PAS Negeri Terengganu (DPPNT) bersedia mengerahkan ahli-ahli dan penyokongnya, turun beramai-ramai menyertai Himpunan Gabungan Pilhanraya Aman dan Bersih kali ke-empat (Bersih 4.0) sekiranya ia diadakan pada bila-bila masa jua.

Ketuanya, Ustaz Mohd Nor Hamzah berkata, pemuda PAS Terengganu akan menyokong sepenuhnya saranan dan amanah yang ditetapkan oleh Presiden PAS.

“Kita akan sokong sepenuhnya, saranan dan amanah yang ditetapkan oleh pimpinan Presiden PAS,”tegasnya.

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Payong berkata demikian ketika ditemui selepas program ceramah Pentas Pemuda yang diadakan di Teluk Menara, Manir dekat sini pada Isnin malam, 30 April.

Bahkan, beliau berkeyakinan besar, sekiranya Bersih 4.0 diadakan, ia akan mendapat sambutan ramai kerana menurutnya lapan puluh peratus peserta Bersih 3.0 Sabtu lalu adalah terdiri daripada orang-orang muda.

“Bahkan kita meletakkan keyakinan bear (ia akan mendapat sambutan) kerana dalam Bersih 3.0 kita lihat (pnyertaan) 80% anak-anak muda, termasuk (mereka) yang datang dari negeri Terengganu yang agak ramai,”jelasnya.

Pada 29 April, Presiden PAS, Tuan Guru Datuk Seri Abdul Hadi Awang memberi amaran perhimpunan lebih besar berbanding Bersih 3.0 akan diadakan jika kerajaan enggan memenuhi tuntutan agar disediakan persekitaran bagi pilihan raya bebas dan adil.

6 ulasan :

  1. LEMBU ke penulis blog ni?

    BalasPadam
  2. Suruh Hardy Boy joint ngan PokNik buat demo bersih kat Kelantan. Slogan "BERSIHKAN AIR KELANTAN"

    BalasPadam
  3. Buatlah lagi, tiap hari pun bagus lagi cepatlah PAS tu mampos.....

    BalasPadam
  4. UNIT ANAL PAS NIH MEMANG BETUL IKUT PERANGAI ANJING ... IKUT AJE APA KATA KETUA,

    BILA KENA BANTAI, LARI LINTANG PUKANG MACAM ANJING KENA HENTAM DWNGAN KAYU ...

    BalasPadam
  5. Ha, ha, ha ...

    Baru nak mula berdemo, Ambiga dah suruh bersurai (action je). Lepas tu Anwar bagi isyarat pada Azmin supaya kumpulan Amal (Gestapo) PAS dan beberapa beruk kuning rempuh hadangan Polis.

    Lepas tu semua pemimpin PR tak mengaku buat dan salahkan polis. Anwar salahkan polis dan ambiga salahkan PAS. Apalah punya strategi. Semua orang pun dah tahu taktik ini.

    Untuk Amal PAS, hari tu kau rempuh polis yang menghadang dengan badan dia orang je boleh lah. Kalau kau rempuh lagi macam Bersih 3.0, aku rasa kali ini kau mesti tobat tak nak rempuh lagi.

    Kalau Pakatan memerintah, aku yakin kumpulan Amal PAS ni akan jadi The Republican Guard macam tentera peribadi Saddam Hussein. Ganas.

    BalasPadam
  6. Nak demo lg BERSIH 4.0?..Dewan Pemuda PAS Negeri Terengganu/unit amal pas sedia mengerahkan ahlinya utk turut serta..ye tak ye juga nnt leh dpt tiket trus masuk syurga..

    Kepada pihak polis,INI KALI KASI BETUL BETUL BERSIH ini bangkai bernyawa,dahlah menyusahkan org ramai,merosakan harta benda,membuat para pelancong takut,gusar,rezeki pemandu teksi pun tersekat dn pergerakan warga kota terbatas.(jgn wat di KL lg,sebaiknya cari hutan simpan utk berdemo)

    Bodoh la lu org nie,akal taruk kat lutut ka? tanpa memikirkan hak org laen/sy pun ada hak utk merasa keamanan sbb "SAYA PEMBAYAR CUKAI",kpd lu org jgn ikut org bangang kelak lu org pun jd bangang sama..U BERSIH demonstrators are all MORON!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online