BREAKING NEWS

HOT!!! Tun Mahathir dedah Anwar rancang rusuhan Bersih..

Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau percaya polis tidak akan bertindak merosakkan harta benda sendiri seperti yang didakwa pembangkang pada perhimpunan yang bertukar ganas Sabtu lepas.

"Saya tak tahu sama ada anda nak percaya atau tidak... saya tengok orang terbalikkan kereta (polis) dan mereka tidak kelihatan seperti anggota polis.

"Bagi saya mereka nampak macam penunjuk perasaan...lagipun kenapa polis nak terbalikkan kereta sendiri," katanya kepada pemberita.

Dr Mahathir yang ditemui pada pelancaran buku "A Doctor in The House: Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad" versi bahasa Melayu diminta mengulas mengenai dakwaan pembangkang bahawa keganasan pada perhimpunan itu dicetuskan oleh polis.

Pada perhimpunan anjuran badan bukan kerajaan yang disokong pembangkang itu, seramai 13 anggota polis cedera akibat tindakan ganas peserta perhimpunan yang

dijanjikan aman oleh penganjur.

Mengulas lanjut, Dr Mahathir juga berkata tindakan merempuh halangan polis oleh peserta perhimpunan itu adalah modus operandi pembangkang.

Katanya ketua pembangkang mempunyai reputasi menghasut rakyat sebelum melarikan diri agar tidak dipersalahkan rakyat. – Bernama


p/s: Gua sokong apa yang Tun cakap.., Anwar memang punca semua pemberontak Bersih rempuh masuk ke Dataran Merdeka. Memang Anwar lah kepala segala pemberontakan yang berlaku dalam negara selama ni!!

2 ulasan :

  1. Manusia yang Bernama Anwar Ibrahim ini adalah Dajjal yang di lahirkan di Tanah Melayu untuk menghuru-harakan negara.

    Sememangnya di semua negara dalam dunia, Akan Ada satu Dajjal besar yang Akan muncul dalam negara tersebut.

    Di Malaysia...Anwar Ibrahim lah orangnya!

    Negara lain seperti Kampuchea Ada Pol Pot, Vietnam, Thailand, Filipina Ada Marcos begitulah di Indonesia, Myanmar, Bangladesh Dll.

    Dajjal boleh di hapuskan...Dajjal bukan Halimunan...
    Sebanarnya Dajjal ini Sudah terpenjara dalam kehidupanya.

    Segala Gerak Geri Nya di perhati...dia tidak mungkin BEBAS berada di mana jua yang dia mahu pergi...walaupun ke Shopping Complexs.

    Dajjal ini Akan mati dalam penuh ke aiban yang hina!

    Bersih itu Penganas!

    BalasPadam
  2. Ya Allah, kami mohon Petunjukmu agar ditunjukkan kebenaran dengan memberikan petunjuk bala didunia kepada siapa yang berbohong Dan menipu Rakyat Malaysia yang sentiasa menghidangkan Fitnah Dan nista Dan berlagak selamba...Kami mohon kehadratmu Ya Allah supaya berikanlah petunjuk mu agar orang2 ini tidak terlepas selepas mengfitnah Dan menimbulkan Huru hara Keatas Rakyat Malaysia terutama kepada pihak berkuasa yang menjalankan tugas Dan tercedera..Kalau benarlah Anwar bin Ibrahim Dan Azmin bin Ali bersalah, kami memohon taufik Dan hidayah mu Ya Allah supaya diturunkan bala yang teramat berat kepada mereka agar perpaduan Melayu Dan Islam tidak berpecah. Begitulah juga Hadi bin AWANG Dan Nik Aziz Nik Mat . Kepadamu kami berserah AMIN.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online