BREAKING NEWS

Video seks tu adalah konspirasi Umno... - Azmin Ali

Rupanya.., Azmin pun sama je peel dia dengan Anwar Ibrahim dalam hal-hal seks bebas..

Kalau Anwar ada video chinadoll.., Azmin dikatakan ada video skandal dengan perempuan simpanan..

Kalau macam ni punya perangai.., tak heranlah kalau bini sendiri pun tergadai beb..

Agak-agak korang, apa alasan Azmin untuk nafikan video ni? Perut tak sama besar? Konspirasi Umno? Muka macam saya, tapi bukan saya?

Kita tunggu je lah nanti jawapannya yee...

2 ulasan :

  1. la min .. hang buat apatu????? hang hebat macam papa nurul izz .. hahah tapi papa dia lagi hebat.. depan belakang, atas bawah dia "berseh" , min hang nampak belum pro lagi kot... malu malu je... min hang kena belajaq lagi kat bang non tu... next video mesti hit punya..... he he

    BalasPadam
  2. kahkahkahh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online