BREAKING NEWS

HOT!!!! Blogger RBF marah bila Assmin difitnah....


Gua sedih beb.. Gua memang terkilan bila sahabat baik gua si RBF marah sebab gua siarkan gambar kantoi Assmin tadi..

Korang baca kat SINI tentang apa yang RBF marah sangat kat gua....

RBF siap tuduh gua fitnah dan gua malu kan kepimpinan Najib.. Iskk..iskkk.. Kalau Gomo atau Parpu yang marah kat gua, itu gua boleh terima sebab dua ekor tu memang celaka.. Tapi RBF adalah member baik gua dari dulu lagi beb..

Ni yang buat gua sedih sangat.. Gua tak sangka gambar Assmin kantoi punya pasal, gua terpaksa 'bermusuh' dengan sahabat baik gua sendiri..

Nasihat gua buat RBF.., jangan lah percaya pada Assmin tu bro.. Gua rela hilang kawan macam Gomo dan Parpu dari kehilangan sahabat baik macam lu.. Huhuhuhuhu...


6 ulasan :

  1. Tak baik tau MPP, katakanlah itu bukan Assmin, sian Assmin senjata sangat kecil hinggakan Shamsidar pun tak nak aiskrim dia. Maka terpaksalah dia mencari aiskrim kat luar sebab yang rumah punya suka asikrim panjang dan bengkok cap Anwar punya...he he he

    BalasPadam
  2. rakan2 blogger semua menjadi tak keruan hari ini kerana berjaya mengantoikan azmin. ini kira sebahagian dari part meraikan kejayaan lah ya ?

    jangan lupa semua, malam ni gomo nak belanja makan kerana misi berjaya.

    sesiapa yang nak join sila tweet gomo

    BalasPadam
  3. janji masam mu2 Mei 2012 2:52 PTG

    memang le RBF marah bro...hang dah buat fitnah kat para insan mulia anugerah tuhan...dan sememang nye wali2 agung PAS akan menjanjikan sorga buat insan2 suci nie dan juga RBF sekali....hehehehe....

    BalasPadam
  4. Gomo hari ni senyap je. Nak kena belanja dia sembunyi pulak.

    BalasPadam
  5. rbf melawak kasar...

    pemuda PARTI KEMAKSIATAN RAKUS(PKR) jadi makanan aku minggu nie...

    thanx to all bloggers...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  6. Topic salah... patut le Blogger RBF marah...

    Cuba tukar dari:
    HOT!!!! Blogger RBF marah bila Assmin difitnah....

    kepada:
    HOT!!!! Blogger RBF marah bila Assmin buat mungkar....

    Ok tak...?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online