BREAKING NEWS

KANTOI !!! Gambar ni BUKTI bahawa lelaki tu adalah ASSmin...

Ada sorang pembaca gua hantar sekeping gambar Azmin semalam.. Gambar ni special beb sebab ia ada kaitan dengan skandal seks terbaru yang melibatkan balaci Anwar tu..

Semalam.., Azmin dengan konfiden je nafi bahawa dalam gambar tu bukan dia.. Katanya, itu semua fitnah Umno..

Tapi sapa nak percaya beb?? Anwar pun nafi dia mengentot Chinadoll dalam video.., tapi ramai yang tahu bahawa yang buat aksi kamasutra dalam rakaman tu tak lain tak bukan adalah Anwar..

So.., Azmin nak tipu siapa? Gua rasa dengan penafian macam tu, jangan kata rakyat nak percaya...,

Shamsidar dengan anak-anak dia pun belum tentu yakin bukan Azmin yang berskandal sambil beraksi makan aiskrim dalam toilet..

Cuba korang bandingkan gambar bawah ni dengan gambar skandal Azmin.. Sama tak baju dorang??? Shamsidar mesti tau cerita selanjutnya.. Hahahahaha...




41 ulasan :

  1. Mai la jenguk-jengok kat blog ni jugak...sempoi punya dok ada...

    http://syed-abu-sayyaf.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. gambar yg paling atas itu...azmin masukkan baju ke dalam seluar...manakala gambar yg di bawah itu...baju pemakai tidak dimasukkan ke dalam seluar...justeru itu...maka yg di dalam gambar yg di bawah itu...bukanlah azmin...tetapi HANTU AZMIN...YA BETUL TU...HANTU AZMIN...KEH KEH KEH

    BalasPadam
  3. bro, gua pun ada buat analisis.

    http://brobecx.blogspot.com/2012/05/hot-scandal-azmin-ali.html

    BalasPadam
  4. BUKAN AZMIN LAH, INI MESTI ORANG LAIN. BAJU AZMIN BELI KAT SOGO, BAJU PELAKON TU DIBELI KAT CHOW KIT.

    BalasPadam
  5. APABILA AHLI KITAB BUAT TAFSIRAN. HUJAH Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin. DALAM DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009. ADALAH KHUSUS, AKU ULANG KHUSUS UNTUK UMNO DAN BN SAHAJA.MANAKALA UNTUK PAS/DAP DAN PKR INI HUJAHNYA :- KITA UMAT ISLAM HENDAKLAH MENYEMBUNYIKAN ATAU TIDAK MENDEDAHKAN AIB SESAMA ISLAM KERANA SESIAPA YANG MENYEMBUNYIKAN AIB SESAMA ISLAM MAKA ALLAH AKAN MENYEMBUNYIKAN AIBNYA DI AKHIRAT KELAK. SO APA KAMU NAK JAWAP HUJAH INI, DAN SETAHU AKU MEMANG ADA HADIS YANG MENYOKONG HUJAH TERSEBUT.

    BalasPadam
  6. TGK BETUL - BETUL TP KALU YE PUN MUNGKIN ISTERI BARU DIA,JGN CEPAT MELATAH

    BalasPadam
  7. jgn tuduh - tuduh mungkin isteri baru dia ke ....

    BalasPadam
  8. Macam saya tapi bukan saya..tu besi mana blh pakai..kata hj hadi..

    BalasPadam
  9. gila lah pemimpin skrg, malaysia boleh kena laknat dan tsunami mcm ni..jgn la ikut barat..tuka2 pasangan, pasangan eskrem org lain, org lain eskrem suami..nauzubillah, mcm cerita biru do..

    BalasPadam
  10. Kejadian pada hari yang sama gambar ini diambil..
    Selepas Si Azmin ALI Konek bagi Ice-Krim kat JALANG.. tu,
    Dia pun menukar seluar lain sebab seluar basah kena air PACUTAN yang sangat kuat.. Baju pun kena jugak... jadi masuk dalam lah baju tu...

    BalasPadam
  11. baju yg same.. seluar x same la.. ni bkn azmin.. hahaha.. kantoi..

    BalasPadam
  12. Azmin kata bukan aku tu..kembar misteri hehe..

    BalasPadam
  13. Sepandai2 tupai melompat akhirnya ketanah jua! Sepandai2 pembohong berbohong akhirnya kantoi juga...

    BalasPadam
  14. PERUTNYA X SAMA NGAN AKU..PERUT DLM GMBAR LEBIH BESAQ...BESA LA

    BalasPadam
  15. adoi... sebijik la...

    BalasPadam
  16. hehhehhe suh la bersumpah tgk berani ke tak? hahah sumpah la weii sumpah la kalu berani.. sumpah la wei...

    BalasPadam
  17. Nk gambar shamsidar lak ngan si nuar bontot tu...mesti best nengok shamsidar kena tibai ngan nuar...

    BalasPadam
  18. Tak sabar nak tgk video heheheh

    BalasPadam
  19. woi, aku setuju kalu korg dedahkan video aiskrim nuar aljuburi, azmin ali hatta shamsidar taharin..
    tp aku nak bagi amaran, kalu korg dedahkan gambar aiskrim KAK wan, korg SIAP!!!

    aku akan cari korang sampai lubang kubor!!..

    ini amaran keras!!

    KAK WAN perlu dikasihani..dia hanye isteri yg lemah dan TAAT kepada suami..

    BalasPadam
  20. apa la korang ni....x baik tau tuduh2. aku dh kaji kesemua gambar tu.hasil dari kajian aku tu kompom individu tersebut bukan azmin.sebenarnya individu dlm gambar tu ada lah polis yang telah di upah oleh orang BN.taktik yg sama digunakan oleh BN masa bershit 3 tempoh hari.....hahahahah

    assmin dgn ANUar tgh pecah pala rancang strategi ni beb......kantoi kantoi

    BalasPadam
  21. Eh!! Tak baik taw tuduh-tuduh.. Itu bukan Azmin laa.. Adik beradik lain kot? Azwan Ali kot? Haha..

    BalasPadam
  22. mesti lps ni azmin akan jawab..."mana ada baju tu sama..saya kemas tuck in baju..si assmin tu x pon.."haha

    BalasPadam
  23. Rupa mcm saya..tapi bukan saya..
    Kote mcm saya...tapi bukan saya..
    Perut mcm saya...tapi bukan saya..
    Baju mcm baju saya..tapi bukan baju saya..

    Ini fitnah umno...hahaha
    Script biasa

    BalasPadam
  24. Ha ha ha! Hebat la korng ni! Memang lawak gile!

    BalasPadam
  25. Udah le tu tak baik tengok video lucah. Berdosa tengok aurat org. Udah , Udah , Udah tu. Doakan dema bertaubat.

    BalasPadam
  26. tengok jalur baju mcm len je..mnuduhje lebih ni

    BalasPadam
  27. lagi banyak penafian lagi banyak pendedahan...

    kahkahkah...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  28. Confirm.... lepas nih, aku bakar je baju2 nih. Buat malu aku jer. Hehehe....

    BalasPadam
  29. Jam tangan pun hampir sama

    BalasPadam
  30. Fatwa baru akan dikeluarkan olek NIK ADJUST....ini salah satu teknik bersuci!

    BalasPadam
  31. Tanpa Nama says:
    3 Mei 2012 9:22 PTG

    Fatwa baru akan dikeluarkan olek NIK ADJUST....ini salah satu teknik bersuci!
    _______________________________________
    ko meme best la bro...

    bagi nama baru kat wali...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  32. jong jong inai4 Mei 2012 12:29 PTG

    org bersih 2 berjuang untuk menegakkan keadilan yg diorang rasa SPR tak adil. wallahualam. Korang nie sibuk berjuang menunjukkan konek org la, puki org la. korang nie kenapa gila seks ke?
    takde benda lain dlm kepala otak korang ker. Koranh nie dayus lebih la. apa pun tak boleh.

    BalasPadam
  33. jong jong inai4 Mei 2012 12:30 PTG

    keluar kan la komen 2 baru fair

    BalasPadam
  34. yg nampak jelas..tuuu..jam ditangan kirinya...sebijik sama...yg pasti bukan jam omega tapi jam seiko!!!

    BalasPadam
  35. isu moral klu tak didedah...korang tidak tau nanti...dituduh simpan bawah kapet...

    tak rugi korang tau perangai dorang....jauhlah
    malapetaka jika korang tak sokong orang macam tu

    BalasPadam
  36. macam sama macam tak sama pun ada..
    baju gambar pertama belang kaler lain
    baju gambar kedua belang kaler lain dan jarak antara belang baju tersebut pun tak sama..
    tp belang si pak belang semua sama...hahaha

    BalasPadam
  37. Klau stakat nk bnding kn bju tu mcm la dia sorg jek yg ad kat dunia ni wey..blmbak jual kat pasaraya..slp2 kat up town pn ad.cri la alternatif lain klau nk wat perbezaan pn.

    BalasPadam
  38. jahat2 pemimpin PKR ni..geli...nasib la pemimpin BN dan UMNO semua xbuat maksiat,xmain pompuan,xamik bini org,xkacau anak dara org...alhamdulillah....

    BalasPadam
  39. macam ni nak jadi peminpin,jahanannn. Jadi negara sex la kita ,tak payah pi siam lagi sikit hari lagi dalam negara sendiri pun ada tak takut dekat polis dgn pencegah maksiat lagi da.

    BalasPadam
  40. jadi negara sex la kita,tak payah p siam lagi

    BalasPadam
  41. baju bundlle la... like father like son... lawan ttap lawan... ais krim jgn tak ais krim...!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online