BREAKING NEWS

HOT!!! Artis melayu sumbang mahram untuk terus popular..

Tak habis-habis kontroversi yang dibuat oleh pelakon berani mati ni..

Mula-mula dulu beraksi ghairah dalam gambar peribadi.., lepas tu beraksi porno dalam majalah.. Sekarang ni, kecoh pasal bercium la pulak..

Nak kata dia popular kerana lakonan, gua rasa tak lah jugak.. Artis ni cenderung popular kerana kontroversi panas je beb.. Tapi apa dia nak kisah.., janji popular..

Murai.com menulis.., pelakon Zarina Anjoulie menjelaskan mengenai isu dia dicium seorang lelaki yang tersebar di laman Twitter miliknya, merupakan abang tiri berlainan ibu namun berkongsi bapa yang sama.

Figura yang penuh dengan kontroversi ini menjelaskan bahawa dia sememangnya rapat dengan abang tirinya itu dan seringkali menunjukkan kemesraan mereka sebagai adik beradik dengan berpeluk dan bercium.

"Tidak salah bukan untuk menunjukkan rasa kasih sayang kita dengan adik beradik sendiri dengan mencium dan memeluk mereka. Bukan sesiapa pun, abang saya juga."

"Sebab itu kalau ada yang pernah terserempak saya begitu mesra dengan dia, orang akan salah anggap seperti pasangan kekasih. Namun saya pasti, jika mereka melihat muka abang saya pasti dapat cam kami mempunyai iras muka yang sama."

"Kalau betul lelaki yang saya ada dalam gambar tu kekasih saya, saya tidak akan bertindak bodoh dengan memuat naik gambar tersebut untuk dilihat umum.

Sudah-sudahlah dengan gambar yang lepas. Saya tidak mahu ulang lagi kesilapan dulu dengan memuat naik gambar yang boleh mencetuskan kontroversi."

Zarina turut memberitahu bahawa dia agak kesal dengan tanggapan segelintir pihak yang terus membuat jangkaan tanpa bertanya perihal gambar tersebut.

"Saya agak kesal dengan segelintir masyarakat yang gemar membuat kesimpulan selepas melihat gambar-gambar seperti itu, namun saya tidak tertekan dan anggap perkara ini boleh diselesaikan dengan cara yang baik," ujar Zarina.

5 ulasan :

  1. klu adik tiri aku mcm ni pun aku tenggekkan.. hahahaha..

    BalasPadam
  2. Macam2 jer kontroversi yang di buat olehnya... :)

    Entri Terkini :
    Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

    BalasPadam
  3. dia ni islam ke x.abg tiri sebelah bapa dikira mahram ke.janganla terlalu ke barat sgt.kiamat sudah dekat.hanya meluah pandangan

    BalasPadam
  4. INI KES ABANG TIRI LEPAS GERAM KAT ADIK PEREMPUAN TIRI YANG TEMBAM.TAK GITU?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online