BREAKING NEWS

MPP ditulis oleh orang MURTAD dan KAFIR??? Gua sokong Rahim Noor..


Habis meroyan berguling-guling puak-puak setan PAS bila Nabi dorang dilabelkan sebagai Bapa Kafir oleh Bekas Ketua Polis negara..

Riuh rendah satu Malaya dengan bunyi salakan dari kepala-kepala puak laknatullah PAS dalam usaha untuk defend Wali Selipar dorang dari kecaman Tan Sri Rahim Noor..

Semuanya berlakon seolah-olah mulia dan maksum dari sebarang dosa.., padahal bagi gua, betul lah apa yang Rahim Noor cakap tu beb..

Gua merupakan salah satu mangsa yang dikafirkan oleh puak-puak Setan PAS.. Malah dorang siap fatwakan murtad keatas gua dan ugut untuk robek perut gua pada satu masa dulu.. (BACA SINI)

Tuhan tu maha adil beb.. Gua berpegang pada kaedah feqah yang jelas menyebut, sesiapa yang mengkafirkan orang mukmin, maka tuduhan kafir itu kembali kepadanya..

Ni lah yang jadi sekarang... Dorang kafirkan gua.., last sekali Tok Guru dorang pulak yang dikafirkan...

So apa gua nak kata.., cukuplah dengan ayat padan muka!!!

Kalau dah Nabi PAS jadi Bapak Kafir.., pengikut dia jadi apa beb? Lu fikirlah sendiri... Hahahahahaha...

“Tuduhan yang dikeluarkan oleh beliau sangat kurang ajar dan melampau batas. Sehubungan itu, PAS Pusat menggesa agar beliau memohon maaf secara terbuka dan menarik balik tuduhan yang dikeluarkan itu kerana ianya tidak berasas dan fitnah semata-mata.., kata Tuan Ibrahim Tuan Man.

“Latar belakang dan kisah silam Rahim Noor sudah diketahui umum dan sepatutnya sebagai suratkhabar yang berwibawa, penyelidikan dan semakan terhadap kata-kata beliau perlu dilakukan sebelum dipaparkan terutamanya yang berbentuk fitnah sebegini.

Jika fitnah terang-terang yang bersifat sampah sedemikian boleh dinilai sebagai berharga untuk digunakan sebagai berita utama, apakah nilai kualiti yang ada pada media milik kerajaan?” soal beliau.

Tuan Ibrahim menjelaskan bahawa menuduh seseorang individu sebagai kafir merupakan tuduhan paling berat dalam persoalan aqidah.

“Harus difahami bahawa tuduhan terhadap peribadi tidak sama dengan menuduh kumpulan. Tambahan pula kalau dalam kumpulan tersebut, memang terdapat ahlinya yang terdiri dari kalangan orang kafir.

5 ulasan :

  1. APA YANG DIPERKATAN OLEH RAHIM NOOR TU ADA KEBENRANNYA......DAN AKU SOKONG 100 %.....AKU RAKYAT KELATE TURUT MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA RAHIM NOR DI ATAS KENYATAAN NYA YANG BERNAS DAN BERKUALITI.....UNTUK MAKLUMAN SEMUA, AKU TELAH MENDENGAR PELBAGAI TUDUHAN LIAR NIK AZIZ LEMPARKAN KEPADA ORANG UMNO BERDEKAD LAMANYA TERMASUKLAH KAFIR MENGKAFIR DAN MEMPERTIKAI KEISLAMAN ORANG UMNO......BAGI NIK AZIZ HANYA DIA DAN PENGIKUT SERTA KAUM NYA SAHAJA YANG BENAR DAN DI PANDANG ALLAH......HANYA MEREKA SAHAJA YANG ISLAM.......KEPADA PENGANUT AGAMA PAS...TERIMALAH KENYATAAN INI DENGAN LAPANG DADA......TEPUKLAH DADA DAN TANYALAH IMAN....USAH KAMU MELATAH.....TOLONGLAH MUHASABAH DIRI.....LKEPADA NIK AZIZ BELAJAR-BELAJAR UNTUK MERASA PEDIH DAN SAKIT HATI SEBAGAIMAN ORANG LAIN MERASANYA AKIBAT DARIU LIDAH MU......KEPADA RAHIM NOOR DAN MPP AKU UCAPKAN SEJUTA TERIMA KASIH DAN TAHNIAH........SESUNGGUHNYA SEMUA INI ADALAH BENAR......

    BalasPadam
  2. Benar. Gua Sokong sama lu. Gua mau tanya Nabi PAS, yang bertahun2 berpegang kepada prinsip "PANGKAH PAS MASUK SYURGA". Orang Islam di Turki, Cina, Russia, Mongolia, Arab Saudi, Indonesia, dan lain-lain negara yang ada umat islam, mereka-mereka ni nak kena Pangkah PAS juga ke untuk masuk syurga. Ape korang semua ada tiket ke untuk nak masuk syurga nih...... Jawap berdasarkan prinsip tu tadi. Jangan bagi alasan yang berbelit-belit dan berputar-putar. Buat sakit kepala aku jek.

    BalasPadam
  3. butuh lu la si tua...

    lu kata org lain kapir tak pa...

    MPP baru cucuk sikit lu dah nyanyuk...

    GANAZ jugak hang ni MPP...
    bro,
    lain kali nak cucuk pun pilih la yg pakai paku payung...
    yg ko pi cucuk paku karat apa barang...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online