BREAKING NEWS

Harga kereta diturunkan kalau saya jadi PM.. - Anwar Ibrahim.

Anwar berkata sewaktu ceramahnya di Lembah Pantai..,

"antara menifesto PR pada pru 13 yang akan datang, PR akan menitik beratkan dasar automotif untuk kebaikan kepada rakyat"...

"Kerajaan PR akan pastikan cukai eksais ataupun harga AP di kurangkan agar rakyat dapt menikmati harga kereta yang murah dan tidak terbeban"...

"Kerajaan PR akan kaji sistem cukai kenderaaan agar rakyat terbanyak dapat memiliki kereta sekurang-kurangnya Perodua Viva berharga RM25K dan ansuran bulan serendah rm200 sahaja setiap bulan"....

"Ini bukan angan-angan kosong kerana ia juga dapat membantu pasangan yang baru berumah tangga untuk membeli kereta dan menikmati keselesaaan hidup"...

"Inilah di antara menifesto Kerajaan PR jika di berikan peluang untuk memerintah Malaysia termasuklah menurunkan harga petrol serta merta mahupun menghapuskan TOL".., katanya..

18 ulasan :

  1. Pilah mabok, dulu harga minyak Turun, Sekarang harga kereta, lepas ni apa lagi!!. Reality Nya hanya Kote dia saja yang nak naik kat Chinadoll Kalau dia menang....Dasar penipu bangsa, pengkhianat Negara...Bila kau nak MAMPUS !!!!.

    BalasPadam
  2. muka si mata lebam al-juburi dilihat secara rawak bagai firaun dan iblis begitu riak dan takbur si mata lebam dikenali kaki liwat dan aksi video seks yg memang bersikap muka tembok tdk sedar diri rakyat makin sedar si mata lebam suka bercakap besar dan pembohong. pakatan rakyat tdk mampu menjatuhkan kerajaan BN dan UMNO melalui pru13 melainkan demotrasi di jalanan dan mengesa penyokong pas sesat,pkr dan Dap pigs bertindak ganas utk membolehkan pakatan rakyat menang dan si mata lebam dipilih sebagai Perdana malaysia secara kekerasan.

    BalasPadam
  3. bagi free la.. sorang sebijik kereta...

    BalasPadam
  4. Dan rakyat semua Pakai seluar dengan zip depan belakang...ha ha ha

    BalasPadam
  5. aku percaya harga kereta mmg boleh turun lg. hehe..

    BalasPadam
  6. MANGKOK SEKOR NI SEMUA BOLEH JANJI. JANJI LAMA DAH SETTLE KE. YG AKU TAU SATU PUN TAK DIBUATNYA. BAB SONTOT SURE GILA PUNYA KALAU DIA JADI BOS MALAYSIA NI.

    BalasPadam
  7. Jom undi PR!!!

    BalasPadam
  8. Cakap sebelum menang, semuanya boleh. Bila menang,
    habuk pun tak de ......................

    BalasPadam
  9. Ape2 pun yang korang cakap, gua tetap tidak akan sokong pemimpin parti yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    BalasPadam
  10. Anwar - 'Saya juga akan menurunkan harga diri saya, rumah, kereta dan segala harga benda saya hingga mampu dibeli oleh rakyat. Ini cakap betul saya tak tipu kerana ini salah satu dari manifesto saya'.

    BalasPadam
  11. Ahmad Soffian28 Mei 2012 9:29 PG

    Hahahaha...... Dlm byk perkara yg sy nak turunkan ialah harga kereta,brg tp 1 barang je sy x boleh turunkan dan akan sentiasa naik ialah kote saya coz azizah x leh layan saya lagi dah,kata anwar juboq,hahaha

    BalasPadam
  12. janji masin mu28 Mei 2012 10:09 PG

    apa lg le janji si punaisihat ekonomi negeri selangor nie...pasal apa tak diturunkan sekali harga bas double decker dan treler kontena...hehehehe...

    BalasPadam
  13. dah jalan kat penang semakin sesak...
    kalau keta murah pakai nampak tahun 2015 jalan jammed sampai tak leh jalan la...

    bab nak kurangkan permit import tu aku rasa baik anwar ni bt bisness keta curi jer...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  14. SEBELUM MENANG, JANJI ITU INI..BILA MENANG, KITA TUNTUT, BAGI BERMACAM2 ALASAN ITU INI..TAK SERIK2 LAGI KE?

    BalasPadam
  15. Harga KONDOM akan di turunkan jika PR menang PRU13.
    Tahniah, Khabornya Ummi Hafilda akan bertanding di mana juga Anwar bertanding di PRU13 nanti termasuk di Permatang Pauh.

    BalasPadam
  16. janji bulan &bintang lg......
    makin jem la jalan mcm ni...
    lpas ni janji kn lebuh raya yg lebar&luas plak la...huhu

    BalasPadam
  17. semua yg kutuk dsai kat atas tu otak mcm lembu.. bangangggg x hbs2...tuduhan tnpa bukti adalah fitnah bahalol...sokong le pimpinan yg mengkhianati bangsa utk memprkayakan anak branak dan suku sakat..haram jadahhhhh (PM kata)

    BalasPadam
  18. aku nak evo ngan nissan skyline turun harga supya x membebankan rakyat...hahhahahaa...bengong....bek bagi semua benda free..aku rasa kalo anwar jadi pm...kondom di jual free.....homoseks akan di benarkan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online