BREAKING NEWS

ASSmin bagi WARNING pada UMNO.., "jangan babitkan Mak Tom"


Allahyarham ayahanda saya, Pak Ali senantiasa mendidik saya untuk patuh kepada tuntutan Al Quran, berakhlak luhur dan tuntas istiqamah kepada prinsip perjuangan. Didikan dari kecil untuk menghormati serta mengasihi kedua ibu-bapa sesuai dengan pesan ajaran agama Islam menjadi pegangan saya.

Saya tidak pernah menderhaka kepada ibu saya. Saya senantiasa kasih dan sayang kepada ibu dan bapa saya. Saya tetap mendoakan semoga ibu saya senantiasa berada dalam lindungan Allah SWT dan mendapat rahmatNya serta beroleh kesihatan yang baik.

Saya turut mendoakan semoga Allahyarham ayahanda saya mendapat husnul khatimah dan ditempatkan ruhnya di syurga yang penuh nikmat.

Saya menyeru kepada media supaya tidak menganggu ibu saya dan UMNO janganlah mengheret ibu saya ke dalam kancah politik UMNO yang kotor dan jijik. Institusi keluarga termasuk hubungan kekeluargaan perlu disejahterakan dan bukannya diaibkan di dada media.

Saya tetap sayang dan hormat ibu saya. Saya juga bersyukur dianugerahkan isteri, Shida yang taat dan setia serta anak-anak yang memahami citra perjuangan yang murni ini.

Saya bertekad untuk meneruskan perjuangan menjana perubahan melalui wacana segar yang mengangkat dasar kepedulian rakyat. Saya berazam untuk melawan budaya politik jelek yang disuburkan oleh UMNO dan media yang ditunggangi mereka.

Saya berserah segala-galanya kepada Allah SWT dalam menghadapi mehnah ini tetapi saya tidak akan tunduk menyerah kepada tekanan fitnah UMNO.

Saya akan tumpu kepada usaha dan kerja- kerja Parti selaku Pengarah Jabatan Pilihanraya Pusat (JPRP) untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke 13 yang dijangkakan pada bulan Jun 2012.

Mohamed Azmin Ali
Timbalan Presiden KEADILAN

6 ulasan :

  1. Lain kali jaga mak tu elok2. Takde lah dia mengadu dan menangis depan orang. Terimalah hakikat.

    BalasPadam
  2. Kesian Che Tom dpt anak mcm Azmin...

    NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Saya turut mendoakan semoga Allahyarham ayahanda saya mendapat husnul khatimah dan ditempatkan ruhnya di syurga yang penuh nikmat.
    _________________________________________
    kalau anak yg soleh dan solehah maybe bleh dapat...

    tapi kalau anak sekor2 jahanam mendapat ada la...

    ALLAH MAHA MENGETAHUI bahawa bapak lu tak da kena mengena dgn tabiat lu sebagai penyokong yahudi...

    arwah pak ali dah tenang di sana...

    mak tom masih sengsara sebab anak dia yg sekor ni suka kasi org makan ais krim...

    yg sorg lagi macam bapok...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  4. "Saya tidak pernah menderhaka kepada ibu saya. Saya senantiasa kasih dan sayang kepada ibu dan bapa saya. Saya tetap mendoakan semoga ibu saya senantiasa berada dalam lindungan Allah SWT dan mendapat rahmatNya serta beroleh kesihatan yang baik."

    TAPI LANGSUNG TAK BALIK RUMAH PADAHAL KAT GOMBAK JER

    lol

    BalasPadam
  5. Porahhhh...cakap tak serupa bikin

    BalasPadam
  6. Dah sedap Ais Krim dijilat org lg nak Kata Umno yg buat Filem ni... ko dah buat terang terang apa lg Ko nak kecoh .... Sekarang ko rasa lah azab nye.... Ko jg mak hang tu elok elok.. Kalau betul ko x buat kenapa x buat sumpah laknat ,,, Mak Tom pun suruh ko buat sumpah laknat kalau ko x buat ,,, bersih kan balik nama ko di mata Masyarakat PKR ... Selagi Ko x minta maaf kat Mak Tom ... PRU 13 ko x kat menang atau x de kerusi untuk ko bertanding .. ha ha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online