BREAKING NEWS

[18+++] Selebriti melayu tunjuk LURAH depan umum..


Agaknya, mungkin seronok ye rasanya bila boleh tunjuk 'aset' dikhalayak ramai ni.. Dan mungkin sebab 'perasaan seronok' tu lah yang menyebabkan makin ramai selebriti wanita kita berlomba-lomba tayang segala benda yang ada..

Gua ni lelaki beb.., dan gua malu kalau tunjuk lurah gua didepan umum.. Lurah depan pun gua malu.., apatah lagi lurah belakang..

Sebab tu lah gua heran bila ada pompuan yang sanggup dedahkan lurah dorang untuk orang lain tengok.. Tak rasa malu ke dorang tu? Dah hilang ke sifat 'kemaluan' dalam kamus kepala dorang?

Gua tak nafikan yang gua memang minat dengan selebriti popular ni beb.. Dan gua rasa, kalau dia tak tunjuk lurah pun dia tetap popular kerana bakat dia..

So.., gua harap lain kali dia tak payahlah beraksi tunjuk lurah macam ni lagi.. Tak seksi mana pun kalau nak banding dengan Zarina AnJolie yang terbukti mantopp tu..

Apapun.., celoteh selebriti ni di radio memang terbaik!! Salute!!





13 ulasan :

  1. Pakatan Rakyat punya pasal lah ni

    BalasPadam
  2. Wow...ini namanya lurah dendam.....

    BalasPadam
  3. video terbaru bangkang dari longkang..jgn terasa beb...

    http://anakterunaboy.blogspot.com/2012/05/video-terbaru-bangkang-dari-longkang.html

    BalasPadam
  4. xpe. bile pakatan rakyat memerintah nati nk tlnjg dpan orang awam pn xpe. nk pkai bikini dkat suria klcc pn x slah. aslkn undi pakatan rakyat. bersama kita menuju ke putarjaya. reforbasi

    BalasPadam
  5. Apa ni FF tak payah nak tunjul2 'lurah belut' tu orang minat bukan disebabkan keseksianmu...tapi kerana bakat dan karismamu...

    BalasPadam
  6. Nak tackle Dato' maa....

    BalasPadam
  7. Salam Bro,tak menarik sebab kecik benar!Tapi itu semua salah UMNO kata nik ajis.Tapi kalau nak tunjuk,tunjuk semua sekali.

    BalasPadam
  8. Tetek kecik bai...ni mesti salah umno tetek dier kecik....tp pasal dier tunjuk lurah hhaaaaa tu slh PKR PAS...

    BalasPadam
  9. Terbaik..memang salah UMNO 100%..sebab UMNO yang perintah Malaysia..pastu dok salahkan PR..UMNO memang teruk!

    BalasPadam
  10. ni gambar candid la bro,,,mungkin dia tgh betulkan baju or menggaru gatal ,,, ,,,, jgn cepat menuduh...kalau kita nak menegur sesama insan jangan sampai aib kan dia,,,,kalau tak mampu tegur secara berdepan...sekadar menegur dlm hati dah cukup...sbb tu Allah ingatkan kaum lelaki..."Wahai anak Adam,,,pelihara lah mata mu dari memandang perempuan yg tidak halal bagimu...sesungguh nya kaum perempuan ini merupakan salah satu dari bala tentera syaitan" MR Admin... Zarina ker Jolie ker kalau awk lelaki yg bukan dlm golongan yg Allah sebutkan diatas seharus nya anda menjaga pandangan mata anda....!

    BalasPadam
  11. benghal betul komen2 salahkan umno aku nak salahkan pas pis pot sebab roket naik kat bulan dgn angkasawan mata satu tapi takat pokok kelapa je tingginya...

    BalasPadam
  12. Tp tgk tangan mmg tgn FF, sbb tangan dia mcm jantan sikit.. Wallahualam...

    BalasPadam
  13. nape korang salah kan parti pembangkang pulak...memang sial babi anjing keturunan haramjadah lah sesape yg kaitkan pembangkang dgn gmbar2 artis yng tak de mak bapak...kalau mak korang jadi pelacur pun korang nk sal;ahkan pembangkang jugak ke????? dah sah sah korang ni keturunan haramjadah......sial babi......hanjing....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online