BREAKING NEWS

Skandal Nenen... Raba, Ramas, Rasuah!!!

Korang ingat tak lagi pasal kes rasuah raba nenen anak Ketua Menteri yang berjumlah RM200 ribu di Penang?

Puak-puak DAP punyalah meroyan bila skandal tu timbul kononnya semua tu adalah fitnah dari Umno..

Tapi sekarang ni korang tengok sendiri.., Tunku Aziz dah buktikan yang Ketua Menteri Penang tu memang kaki rasuah.

Kalau untuk tutup kes raba nenen dulu pun dorang sanggup suap RM200K.., apalah sangat dengan rasuah RM50K untuk tutup mulut bekas pemimpin melayu DAP tu..

Bagi gua, pendedahan cubaan rasuah dari Ah Beng oleh Tunku Aziz ni membuktikan bahawa dakwaan rasuah kes cabul nenen dulu ada benarnya..

Dan pendedahan Tunku Aziz juga menunjukkan Ketua Menteri Ah Beng menjalankan pemerintahan di Penang dengan cara merasuah semua benda untuk mendapatkan apa yang dia nak..

Inilah amalan sebenar dalam regim chauvinist dan rasis di Penang tu.. Lagipun.., seluruh negara dah sedia maklum beb.., puak-puak mata sepet ni memang suka bagi rasuah.. Sapa berani nafi tentang hal tu..

Yang ni puak-puak PAS panggil kepimpinan gaya Khalifah Umar???? Khalifah Umar ABAH LU!!!!

4 ulasan :

  1. Dap juga perlu di'bersih'kan sebab amalkan politik rasuah.

    Tuan blogger, mohon dipautkan blog picisan saya ni http://aloqlaloq.blogspot.com ke blog tuan. Blog tuan telah dipautkan. Terima kasih

    BalasPadam
  2. lingkup negara kalau ada org macam gini

    BalasPadam
  3. janji masin mu17 Mei 2012 11:51 PG

    tu la ada orang ckp...kalau tak bg rasuah bkn lim ah beng nama nye tu...bohong le kalau ada org ckp puak2 apek kiasu tak pernah main duit tepi....

    BalasPadam
  4. 50K JE? PALING CIKAI PUN BAGI LA 500K KE..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online