BREAKING NEWS

Video keluarga India curi PC.. Sorok dalam kain beb...


Sebelum ni gua pernah tengok video satu family india di luar negara mencuri satu dozen beer yang disorokkan dicelah kangkang.., tapi gua tak sangka pulak kat Malaysia pun ada family macam tu..

Cuma bezanya di Malaysia ni, keluarga india tu curik PC.. Korang jangan heran pulak ye.., memang dia curi PC dan disorokkan di dalam kain!!!

Gua tak tahulah macam aci tu buat teknik curi tersebut.. Gua rasa.., dia ada poket doraemon lah dalam kain dia tu..

Apapun.., gua akui aci tersebut memang berbakat! Bakat jadi doraemon Malaysia!! Hahahaha...

2 ulasan :

  1. kurang pandai la tu..nk mencurik pon tgk kedai la..name pon kedai komputer dh tentulh ade cctv...

    BalasPadam
  2. kalau ada virus dalam CPU tu, mau virus tu mati...sebab dah kena antivirus ori dalam kain...

    memang kelas beb...kepit CPU tak jatuh...kalau kepit kepala orang, lemasssss....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online