BREAKING NEWS

SERAM!!! Najib dihantui Mak Lampir putus Haid..

Wanita KEADILAN menyifatkan tindakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak memangku jawatan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, menggantikan Datuk Seri Shahrizat Jalil tidak selari dengan usaha memperkasa golongan wanita.

Katanya lagi, ia juga seakan sindiran kepada golongan wanita, khususnya ahli Umno apabila tiada seorang pun daripada mereka difikirkan layak memegang portfolio berkenaan.

“Malah, harapan untuk Wanita Umno melakukan perubahan dalaman juga gagal apabila Najib merestui Shahrizat terus memegang jawatan ketua.

“Ini menggambarkan kepimpinan Najib yang lemah dan tiada hala tuju. Adakah Wanita Umno sanggup dipimpin pemimpin sebegini?” soalnya.

Justeru, beliau menyeru golongan wanita, terutamya Wanita Umno agar melakukan perubahan kepimpinan demi masa depan yang lebih baik buat wanita di Malaysia.

Sebelum ini, Shahrizat mengumumkan tidak akan menyambung jawatan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat yang dipegangnya apabila tamat pada 8 April 2012.

Ini berikutan penglibatan keluarganya dalam skandal penyelewengan RM250 juta dana awam melalui National Feedlot Corporation yang kini dibicarakan di mahkamah.

7 April lepas, Najib pada satu majlis di Temerloh, Pahang mengumumkan beliau memangku jawatan Menteri Wanita selepas Shahrizat yang tamat tempoh senatornya tidak dilantik semula sebagai Senator.


p/s: Mak Lampir ni mesti nak ngorat Najib setelah chenta dia ditolak oleh Anwar... Hahahahaha

3 ulasan :

  1. hahahahaa,,,dia ni mana bolih ckp bagi pihak pompuan..Dia ni lebih lelaki. Kalau dia rasa dia pompuan tulin cuba dpt masuk iklan sabun ke, shampoo ke, kurus badan ke...hahahahaaa...eeeee, geli aku tgk muka dia...

    BalasPadam
  2. muka mcm sial...

    perangai tak tau nak jaga...

    dasar pompuan merempat yg diberi kuasa oleh bahalol jd gila dan dok perasan bagus...

    semua yg dibuat oleh org lain semua tak kena tak kalau anwar jubur buat apa pun semua betul walaupun meliwat dan jolok lobang amoi...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online