BREAKING NEWS

Ramal guna punggung... Mat Sabu dan Badrulamin mesti suka...


Hentikan meramal masa depan anda dengan membaca garis tapak tangan. Seorang supranatural Jerman berkata, dirinya mampu membaca nasib orang dengan menyentuh bontot atau punggung.

Sang paranormal, Clairvoyant Ulf Buck (39), mengatakan bahagian belakang tubuh seseorang ternyata memiliki garis-garis tertentu, menyerupai garis tangan yang biasa digunakan para peramal untuk mengetahui karakter dan nasib seseorang.

“Punggung merupakan bahagian tubuh tempat garis nasib sangat jelas terlihat. Bahkan, berdasar pengalaman saya, garis di wilayah tersebut lebih ekspresif daripada garis tangan,” katanya kepada Reuters. “Garis ini juga akan terus berubah, sejalan dengan bertambahnya umur.”

Dengan meraba garis-garis di bokong kliennya, Buck mengaku dapat meneka tingkat kemakmuran, kehidupan rumah tangga, kesihatan, dan kebahagian seseorang pada masa depan.

Menurutnya, garis yang mewakili kesuksesan, karier, dan rasa seni seseorang, adalah garis-garis dari atas punggung yang mengarah ke bahagian dalam. Sementara lima garis lainnya, mengarah keluar.

“Pada awalnya meramal dengan meraba garis pantat hanya saya lakukan di lingkup kecil.

Namun kemudian lingkupnya semakin besar,” katanya. “Saya bukan orang gila pada abad ini. Saya menangani pelanggan saya dengan perhatian tinggi dan berhati-hati.”

Buck, yang tinggal di bahagian utara Desa Meldorf di Hamburg timurlaut, mengatakan bermacam orang telah mendatanginya. Mereka meminta diramal dengan metode ramal garis punggung tersebut.
Dia menganggap kebutaannya sebagai modal besar. Paling tidak, dengan kondisinya itu para pelanggan tidak takut identiti mereka terbongkar. Dia mengalami kebutaan sejak umur tiga tahun.

“Semua jenis orang datang. Dari pembantu rumah tangga, sekretari, sampai tokoh politik. Bagi mereka, kebutaan saya merupakan anugerah kerana saya dapat melakukan ramal punggung tanpa dapat mengenali mereka di lain waktu,” tambahnya.

Walau mengaku diperlukan waktu bertahun-tahun untuk melatih jari-jarinya, dia mengatakan seorang peramal punggung amatur akan dengan cepat mampu mengetahui keperibadian seseorang.

“Punggung yang berbentuk buah apel menunjukkan pemiliknya orang yang berkharisma, dinamis, percaya diri, dan kreatif. Pokoknya, seseorang yang sangat menikmati hidup,” tegasnya.

“Sementara orang yang pantatnya berbentuk buah pir adalah orang yang setia, sabar, dan bersahaja.”

Dia dengan tegas menyangkal dugaan orang bahawa ramal punggung atau bontot yang dilakukannya mungkin didasari oleh alasan lain, bukan cuma hasrat untuk membantu seseorang mengetahui masa depan mereka.

“Saya tidak meraba pantat untuk tujuan kenikmatan. Isteri saya sudah cukup cantik,” kilahnya, dengan bangga.

Buck menolak membicarakan kesuksesannya. Namun dia mengatakan pernah dengan tepat meramal, seorang aktris opera suatu saat akan menulis buku. Ramalannya itu tidak meleset.

Dia juga mengatakan, selama dua tahun terakhir ini keahliannya dimanfaatkan oleh seorang pemain saham.

“Seorang pemain saham tidak akan meminta pendapat seorang paranormal buta untuk meramal harga saham, jika mereka tidak percaya pada apa yang saya lakukan,” katanya.

1 ulasan :

  1. uish...jangan kata nak sokong dia ni,tengok muka pun aku dh meluat
    macam mana la pengikut2 dia bleh pecaya sangat dengan dia ni...kompius aku
    dah sah2 kaki kelentong.sindri jatuh moto bleh kata orang langgar

    A.B.A.I + ABS (Asal Bukan Sabu)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online