BREAKING NEWS

Hadi Awang tunjuk bodoh lagi...

Hadi awang datang lagi dengan bodoh melantun-lantunnya.. Hari tu dia ancam akan buat Bersih 4.0 kalau kerajaan tak ikut cakap dia.., kali ni dia tuduh pulak Umno yang hantar orang buat kacau dalam demo Bersih..

Memang bahalol sungguh si tua bangka dalam PAS ni kan..

Dah tu.., Hadi tak mengaku pulak bahawa ada pemimpin Pakatan laknatullah yang bagi duit pada pemberontak Bersih.. Kononnya dorang tu parti miskin kata Hadi..

Ptuihhh..., Hadi lupa ke yang Nik Aziz celako tu dah buat statement pengakuan dalam akhbar dan Tv..? Satu lagi bodoh untuk Hadi Awang!!!

Macam ni punya orang pun boleh jadi pemimpin PAS ke beb? Patutlah semua pencacai-pencacai PAS tu bangang-bangang belaka.. Hahahaha...

Utusan melaporkan...., Pas hari ini menafikan dakwaan bahawa pakatan pembangkang ada memberi bayaran kepada peserta perhimpunan Bersih 3.0 semalam.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebaliknya menuding jari kepada pihak lain termasuk UMNO yang beliau dakwa telah menghantar pemerhati dan penonton menyertai perhimpunan haram tersebut.

“Kita terdiri daripada parti-parti miskin. Apa yang berlaku kita mengutip derma daripada pengikut.

“Kalau hendak membayar orang itu, kami tidak mampu. Itu pihak lain yang membayar mereka.

“Peserta kita datang secara sukarela dan percuma. Mereka memberikan derma dan sumbangan. Semuanya datang dan beri sumbangan," katanya kepada pemberita pada Program Santai BBQ Bersama Presiden Pas di sini hari ini.

Beliau mengulas pengakuan peserta perhimpunan berkenaan bahawa mereka telah dibayar untuk menghadiri perhimpunan tersebut.

10 ulasan :

  1. Bodo gila babi cip org utan nie!!

    BalasPadam
  2. Salam. Mohon pautkan link blog saya.
    pemikirkampong.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Lihat saja gambar hj. hadi teringat akan fatwa yang di keluarkan oleh nya>>> korban di Memali ...mati syahid. Kubur nya mengeluarkan bau yang wangi. Rupa2 nya dia yang menyuroh orang lain menyiram bau2 an yang wangi untok menegakkan fatwa nya. Video sex si Anu_war tidak boleh di jadikan saksi kerana ia nya ...besi.

    BalasPadam
  4. hadi awang dah la bodoh tak boleh di ajar, menipu dan bohong ikut suka hati bapak dia...apa punya maknusia dan pemimpin macam ni....khaaak tuuui!!!

    BalasPadam
  5. Hadi memang la ckp mcm tu. nama pun Hadi, dlm bahasa tamil maksud pukul. Dia ni perut je besar, kepala kecik. Biarkan dia, tak lama dah sbb penyakit pun dah byk, lagi pun makan duit rakyat haram byk. Biarkan je. Bagi Aishah je kat dia main 5 minit, sakit jantung, mampus lah..

    BalasPadam
  6. si Hadi ni memang bongok pun dari muda sampai lah ke tua nak mampos ni..kalau dia cerdik takkan sanggup jadi babi/kuda tunggangan Dapigs sial tu...dah bodoh, sombong lak tu..sama jer mcm wali terompah jamban si n.ajis tu..

    BalasPadam
  7. Agak2 Hadi Awang nih gay x??..

    BalasPadam
  8. Buat lah berapa byk bersih pun, biar muak penyokong2 ko ikut ckp anuwar dan ambiga, kalu boleh tiap2 minggu buat bersih..cepat ckit yer, jgn cakappp jer

    BalasPadam
  9. thanx bro sebab aku syok tgk muka confident bangsat tua kutuk nie dok merapu...

    teringin nak bt mcm dlm movie faster masa dwane johnson angkat mangsa yg 1st...
    lg best kalau muka yg 1st tu mcm muka situa kutuk nie...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  10. bukan saja hadi gila ni aje yg melalut, yg lain2 dlm pas mcm nik ajis, mahpus, mat sabu 121, din pudu semua klu bukak mulut je, mesti klua benda2 sampah punya. ni yg barua2 pas terutama unit amal suka dengar ni.. mmg hati diorng dah hitam. dah tak boleh terima benda yg baik2 lg..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online