BREAKING NEWS

Dayangku Intan seru rakyat berjihad fisabilillah lawan Umno..

Dayangku Intan, penyanyi era 80-an menyeru agar seluruh rakyat Malaysia menyertai Himpunan Bersih 3.0 yang akan diadakan pada Sabtu di Dataran Merdeka.

“Saya menyeru agar rakyat Malaysia hadir dalam Himpunan Bersih 3.0 untuk memastikan pilihanraya kali ini tidak dicemar dengan kerja kotor UMNO dan SPR.

"Rakyat Malaysia harus membuat perubahan pentadbiran negara bagi memastikan negara Malaysia selamat daripada diurus pentadbiran kerajaan UMNO-BN yang korup.

“Insya-Allah saya bersama keluarga akan hadir tanda menyokong himpunan ini bagi menuntut pilihanaraya bersih, adil dan tulus,” kata beliau dalam ceramah Pentas Wanita Gugat BN di Markaz Tarbiyah PAS Pusat, Gombak, disini.

“Tindakan pimpinan UMNO dengan mengerah petugas polis dan FRU menyembur gas pemedih mata sehingga memberi kecederaan dan kematian kepada rakyat dalam Himpunan Bersih 2.0 tahun lepas amat mendukacita seluruh rakyat dan mendapat perhatian luar negara," katanya.

“Saya lihat ramai rakyat terutamanya golongan muda semakin sedar negara Malaysia diambang kemusnahan sehingga berani tampil buat bantahan untuk memastikan UMNO-BN tidak terus memerintah pada PRU13 nanti, sikap ini amat dipuji moga amalan diterima sebagai Jihad Fisabillilah," katanya.


p/s: Perghhh..., masuk PKR tu fisabilillah ropanyaa... Baru gua tauu... Fisabilillah sangat lah sampaikan ada pemimpin PKR yang balun bini orang dan balun depan belakang... Hahahahaha...

8 ulasan :

  1. Baru kena celop sikit da eksyen nak mampos...
    Fakta pon slh..mana ada org mati sb fru masa bersih 2.0 kecuali suhardi mati 2x...
    Nmpk sgt bangang.

    BalasPadam
  2. Dayang..bila ko nk kena balun dgn ustaz badrul amin haha

    BalasPadam
  3. Ni bukan kerja jihad ni kerja jahat, bengong.

    BalasPadam
  4. masa sblm ni buat pekara buruk tak ingat.bila nk tambah pahala taubat kena hina org lain dan masuk pas utk dijamin tiket syurga

    BalasPadam
  5. jihad kepala otak ko laa intan !! ko menyalak tak sudah...... pergilah dengan jihad ko untuk ke sorga n.ajis tu !!

    BalasPadam
  6. si dayang tak laku nie tau ke apa maksud fisabilillah....??

    BalasPadam
  7. PERGI CARI DULU APE MAKSUD FISABILILLAH BARU CAKAP!

    Nampak sangat x de ilmu..
    artis2..kalu mahu bertaubat lebih baik biar kite je yg tahu xpayah menyertai politik dan berckp yg bukan2..
    PAS bukan tiket untuk ke syurga..

    dalam AL-QURAN dalam HADIS x penah sebut PAS ADALAH AGAMA YANG MEMBAWA KITA KE SYURGA!!

    jangan jadi JAHIL.

    BalasPadam
  8. Suaara tak sedap taara mana pun...tak dapat tempat lagi di rtm .... carilah jalan nak dapat duit mudah ...jadi penceramah passpispus. akan adalah nanti orang tadah ketayap ...dapat lah ssikit habuan. n pakai tutup urat (bukan aurat) berlagaklah sebagai penceramah politik...sama juga dengan aisyah yang menuduh kerajaan b.n. zalim. Dia tak lulus jadi peguam di ostrolia dulupun kerana UMNO. bercerai dengan laki ddia pun kerana UMNO. zalim....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online